Godmorgon!

I dag börjar jag jobba klockan halv elva så jag tänkte hinna med lite
pyssel här hemmavid...
Typ att vika kläder, dammsuga och fixa middagen!
Jobbar till klockan 18 så inte hinns det med så mkt efter det.
♥Kasper är åxå hemma med mej nu på morgonen,
han skulle få sovmorgon men vaknade först av alla...
I går for lilla ♥Ripp till dom sälla jaktmarkerna.
Mkt sorgligt att veta att ingen ♥Ripp kommer och möter en
när vi far till Suos!
Min käraste ♥kusin ringde åxå och berättade om sin allvarligt
sjuka ♥syster som för övrigt åxå är en ♥kusin.
Jag fick en chock! Livet är i bland så orättvist!
♥B-M! Mina tankar går hela tiden till er! Skickar en stor,hård och varm
kram till er!!!!
I kväll blir det nog ett 90års kalas för oss!
Alltså en fyller 40år och den andra 50år...
Pratar varje dag med ♥mamma och ♥pappa för att kolla att allt är ok!
Min skräck finns kvar för det som hände i förra veckan.
Fy så det börjar bli jobbigt med min "Gottabojkott" nu...
...är så sugen!
♥Prinsessan har ont i halsen  coh jag hoppas att det går över
nu under helgen för hon ska ju på kalas i morgon och ser framemot det!
♥Kasper är åxå bjuden för att kunna leka med kalasföremålets ♥lillebror.
Han var där till sent i går, blev t om bjuden på middag!
Pappan frågade honom om han ville äta där..."Självklart" svarade ♥sonen.
Det är nog första gången som han ätit borta förutom när han vart hos ♥Emma.
♥Pontus kom hem i går och hade migrän, han blir hemma idag!
I förrgår kom han hem med bussen tidigt...
...det var nån som "tappat" en parfymflaska eller nåt liknande i hans korridor
och som astmatiker fick han och likasinnade åka hem på en gång.
Det kan vara sviterna av det som utlöste migränen.
♥Janne köpte en lampa från Ikea i går, (det fattades en) som ♥Peppe
fixar i ordning i dag eller när han hinner.
Man måste göra en ny historia i kontakten för att den ska passa in i
väggen.
Nej, nu är det bäst att sätta lite fart!
morgonen går fort och det känns nog lite snopet att inget ha gjort före
arbetet...
♥Ha en bra dag mina vänner♥!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Ha en trevlig helg, och kämpa på med gotte suget, du klarar det.ge inte vika för suget...

2007-01-19 @ 08:44:45
Postat av: Anki

Varje gång du blir sugen på nåt gott, så borsta tänderna för då kan man ju inte äta nåt:)
Funkar faktiskt, prova!!!
Tur vi har elektriker hemma, eller hur?

2007-01-19 @ 08:48:18
Postat av: Annika

Mina lampor ligger fortfarande i Ikea påsen....just pga att pluggen måste fixas! kanske jag måste be en elektriker komma o fixa dom! :-D

Postat av: malin

Då kanske vi synes ikväll då!

2007-01-19 @ 10:50:21
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Ha en bra dag!

2007-01-19 @ 10:56:13
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Anonym

så hemskt med ripp.. :( jag visste inte ens att b-m hade en syster. mamma glömemr alltid å berätta såna saker åt mig.. ses ikväll.. :) kram

2007-01-19 @ 12:34:26
Postat av: Sussi

Så tråkigt med er kusin, läste hos syster Ulle... Tänk om man fick vara med och bestämma om våra nära och kära, tyvärr är det ju inte så... Skickar en stor varm kram till dig Kajsa...
*kraaaam*

2007-01-19 @ 13:29:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Bettan

Kram till dig Kajsa! Idag mår jag utnärkt och testet visade ett litet ynkligt streck så jag är inte gravid, det är p-pillrena som spökar...:)

2007-01-19 @ 13:51:09
URL: http://elpa.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)