Fredagkväll! Med tillägg...

Som ni nu kommeratt märka så är min blogg lite mer stylad!
Jag har gett min bloggmaster fria händer att trolla med min blogg!
Just nu är det jättefint!
Tack ♥Sussi för att du är så himla snäll och hjälper mej!!!!!
I dag har jag vart på 6års kontroll med ♥Kasper...
Bad Soile kolla extra noga på hans syn eftersom han sett dåligt och vi har även vart i S-byn
där han fått konstaterat brytningsfel!
MEN min son såg alla rader...
...och hörde alla pip!!!!
Det kändes riktigt bra!
När det var dags för sprutan så kunde hon inte ge den eftersom ♥Kasper
är allergisk mot ägg...
...vi fick sprutinnehållet med oss och for mot Bvc...
...där kunde dom inte heller ge den pga hans allergi...
så vi måste fara till Kalix på måndag!!!!
Jag talade om att detta är ju faktiskt den 4:e Poliosprutan
som han ska ha och det har aldrig hänt nåt före...
Tydligen är det hårdare direktiv nu.
På eftermiddagen for ♥Janne och ♥Prinsessan till stan.
Dom kom hem med en ny ugn!!!!!!!!
Gissa en som blev lycklig!!!?
♥Janne ringde från stan och bad ♥Peppe komma dit med reservnyckeln...
...för att nyckeln hade fastnat i dörren...
för att ♥Janne hade låst dörren...
...fastän han sagt åt mej att INTE låsa den...
HAHAHA säger jag!!!!!!
♥Joannah har ju som bekant sovit här med lilla ♥Algot i några nätter.
Dom skulle kolla ♥Algots hosta.
I dag har dom vart till läkaren med han.
Gossen fick Bricanyl!
♥Janne och ♥Peppe har gått och badat "Borgmästarbastu"...
Vi andra sitter hemma och myser!
Jag köpte en Allers i dag när vi var till stan och jag ska nu börja
spana lite i kryssdelen!
Familjen ♥Pesula/Isaksson har åxå vart förbi här och det var
kul som vanligt!
I morgon skall ♥Prinsessan på kalas!
Det är ♥Emma S som fyller 11 år!
Jag skall eventuellt köpa en ny stegräknare,
min kommunala har gett upp....
Nix, nu ska jag gå och smutta på mitt vinglas och se om jag inte
kan lösa ett och a´nnat kryss!
Ha det gött mina vänner!!!!!
♥Sussi! Tack för att du är en sån vän!!!!!!!!!
♥Cessi! Ring mej!

I dag är det Förintelsens dag!
Jag tänker se på "Ninas resa"
Det enda jag vet om mitt inre är att jag vart med då...
...Spelade i kvinnoorkestern och hade ständig fruktan...
...Därför känner jag så starkt för denna dag.
NI VET VÄL ATT DET KAN HÄNDA IGEN!!!!
♥Kram♥ på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: elli

Själv försökte jag dricka en cider med krusbärssmak, fy fan så äckligt!!!!!

2007-01-26 @ 21:26:31
Postat av: Bettan

Vilken härlig fredagkväll du verkar få! Själv har jag precis kommit hem från mina 40 längder och en sväng på jobbet där jag skrev ut nya schemat. Nu väntar en öl med svägerskan som prompt ville ha en öl-kompis ikväll, men det blir max två för min del, det är mycket kalorier i öl! Min kära frisör ska nog bara "städa" frisyren denna gång.
Trevlig helg!

Postat av: Sussi

Tack själv - du är guld värd :)! Det kändes så lugnt i hjärtat när vi pratat...
Har sparat ca 30 bakgrunder åt dig, vi kan plinga om d imorrn. Allt från löv, hjärtan, blommor och annat fint - svårt att välja :)

Ha en go kväll,
Kram!!

2007-01-26 @ 21:52:46
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

jättefin sida!
trevlig helg!

2007-01-26 @ 21:55:02
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: mamma

Här snöar det och blåser, åtta grader.Det blir kanske lite utejobb i dag.

2007-01-27 @ 09:00:10
Postat av: Anna-Lena

Vad fint det är här:).
Ha en trevlig lördag!

2007-01-27 @ 09:11:10
Postat av: Linda

Åh vad fin din sida blev :)
Vad hade du för vin i glaset? Nått gott?

2007-01-27 @ 09:18:02
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Erik

"Borgmästarbastu", det lät pampigt.

2007-01-27 @ 12:10:41
Postat av: Sussi

Kolla din mail!

2007-01-27 @ 13:32:48
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Vad fin din sida har blivit :) Har ni förresten fått tillbaka lyset på byn??

2007-01-27 @ 14:05:43
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Bettan

Nu är diskmaskinen lagad, skönt att man slapp köpa ny!

2007-01-27 @ 17:25:44
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Lät ju ganska bekant de där med vad janne gjort. Ibalnd när pappa sagt att man absolut inte få göra de. så går han sedan själv och gör de..typiskt dem :) hehe... Trevlig helg! :)

2007-01-27 @ 21:13:04
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det skulle ju har varit MKT skojigt, att du hade haft DOTTER i samma ålder ;-)
Då hade vi varit SLÄKT m varandra.....

2007-01-27 @ 21:40:27
Postat av: Ulla

GULLIGT på kylskåpet! Njut av det varje dag!

2007-01-30 @ 15:09:53

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)