Torsdag = Städdag

Anton

Hejsan mina vänner!
Jag försökte att ladda ner en verkligt fin
Dinosauriebild, men det funkade inte,
så ni får hålla till godo med två ♥godingar istället!!!

I dag har jag städat som bara den!!!

När jag hade fört ungarna till skolan så funderade
jag varför  ♥Kasper inte trivs på sitt rum...

...Så jag flyttade om ganska rejält i huset innan
jag fick det någorlunda!
♥Kasper var jättenöjd i allafall!
Ni skulle ha fått se bilder från min möblering åxå men...
Datorj***** ville inte samarbeta.

Nåja, jag har gått an som ett torrt skinn här idag.
Fick byta skurvatten när jag skura köksgolvet tre ggr!!!!
Hemskt va!?
Nu till nåt ännu hemskare!!!!
Sist jag skurade golvet var dan efter ♥Jannes fest...
...den 27augusti...
Vårt golv tål ju inga skurningar så jag har bara brukat torka fläckarna...

Nu är det rent och fint i allafall!
Har även hunnit med en snabb bastusanering.
Alltså det var jag som sanerade mej i bastun...

Sen har vi vart till en kompis och hälsat på i kväll.

I morgon kommer ♥mammis och ♥pappis, och det ska bli så kul.
Därför känns det så skönt att jag har hunnit städa ordentligt.

Jag far möjligtvis till stan i morgon med ♥Janne.
Ska försöka få med han till Ikea!
Tänkte köpa såna där gröna pinnar som man sätter i vatten bara (ingen jord).
Jag har så tomt i fönstrena.

När vi kom hem från kompisen så hade kökslampan rasat ner och spruckit!!!!!!
Efter en stor vånda kom ♥Janne fram till att den går att limma!!!!
Min kultlampa!
Den är knallorange och jättefin!!!
Eller hur ni som har sett den!?
Nu är den dessutom superren!

Nej, mina vänner!
Nu ska jag vika klart alla kläderna så att jag får vara "ledig" i morgon...

♥Linda! Hoppas verkligen att du ser ljuset i tunneln och får en fin helg!!!
♥Sussi! Tänker på dej i morgon...!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Här får du höra nått ännu hemskare. När jag skurat köksgolvet sist så var vattnet som vanligt svart för jag skurar också ganska sällan. Då kom min sambo och skulle ta samma vatten för att torka nånstans också. Han tyckte det var onödigt att byta vatten!

2007-02-08 @ 21:57:46
Postat av: Kajsa

Ulla! Hahaha...få se om nån slår det!!! Pontus frågade mej om jag hade lackat golvet elller nåt...Han tyckte att det såg så blankt och fint ut...samtidigt som det luktade lite måla eftersom Janne håller på att måla kaminen våran svart...

2007-02-08 @ 22:18:08
Postat av: Fia

Zeta är en amstaff.

Tack för komplimangen om vårt hem... Jag trivs ju inte riktigt meeen vi får väl se om nån köper huset o trivs bättre!!! =)

Skönt att ha fått städat!

Postat av: Anonym

Och kusinerna på bilden är ju såå goa! Länge sen jag träffade dem nu bara, försöker övertala den äldres mamma att komma och hälsa på mig men det går inget vidare...

2007-02-08 @ 22:23:12
Postat av: Sussi

Jadu Kajsa, skrattar så tårarna rinner!! Du är verkligen en tokig kvinna, och tokbra på att skriva - skönt m lite glädjetårar!! Hahaha, ja herregud!

Och du - tack för din snälla tanke, det är skönt med många goa vänner...
Sov gott,
*Kram*

2007-02-08 @ 22:23:36
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Men som Wille har väntat på att Kasper ska ringa!! :-D

Jooo...din fina lampa är verkligen en kultlampa!!
Vilken tur att ni kan fixa den!!

2007-02-09 @ 07:25:54
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Dom är fina de där gröna pinnarna och hållbara:)

2007-02-09 @ 09:02:36
Postat av: Nina

Vad skönt att du får vara ledig idag efter gårdagens städande.....

Berätta sedan till mig hur det gick....med det där..om du får tag på....

2007-02-09 @ 09:31:10
Postat av: Anna-Lena

Haha.. Du skriver så bra..
Ha en bra dag!

2007-02-09 @ 09:38:57
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: anna

härlig läsning :)!

2007-02-09 @ 09:58:51
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Catharina

Ha en underbar helg !

2007-02-09 @ 12:59:55
Postat av: Mamma

Vilka gulliga gossar.Anton är Niklas upp i dagen.
Jag hade glatt mig så mycket över att få träffa er men tji fick jag. Hade förberett mig så noga dessutom.

2007-02-09 @ 13:32:08
Postat av: malin

Dom är så gulliga! Anton är ju en kopia av Vicktor!

2007-02-09 @ 13:53:35
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Emma

vi ses snart

2007-02-09 @ 14:40:02
Postat av: Bettan

Vilken fin bild, de är så söta båda två!! Trevlig helg!

2007-02-09 @ 16:47:21
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Hitta du mattan?

2007-02-09 @ 17:48:55
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: elli

Vi (Jag, Åke och Sara)är strax på väg till er. Det är väl vårdad klädsel inför halv åtta sklaget???

2007-02-09 @ 17:59:57
Postat av: Erik

Trevlig Helg!

2007-02-09 @ 20:20:09
Postat av: Anna-Lena

På barnavdelningen på en vägg.

2007-02-10 @ 08:32:57
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Linda

Tack Kajsa! Det känns mycket bättre nu, jag är hos mamma o vilar upp mig! Åker inte hem förrän gubben har jobbat färdigt, så vi stannar tills söndag. Är så skönt att kunna mysa hos sin mamma ett tag*ler*. Det känns så härligt att veta att ni är så många som bryr er :) Blir alldelens rörd av er omtanke.
Siris vattkoppor blir bara värre o värre, inatt har vi inte sovit många minuter, ska nog ta mig en lite sovstund på dagen!
Ha en härlig helg o tack för din omtanke:)
Kram

2007-02-10 @ 09:49:25
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)