Nu är vi hemmavid!

Resan i fredags började med en bilfärd i 32 minusgrader...
När vi kom till Gbg var det nära noll!!!
Göteborgsbesöket började i Nordstan...
...där Lydia och Henny  bl a fyndade smyckespåsar på "Glitter"!
Sen for vi till Cessi och Robert och där fjölade vi av ett tag...
...tills det var dags att piffa upp sej och ta spårvagnen in till Stan igen...
...för att se showen där Anna Bucht var med!!!
Vilken häftig och underbar show det var!!!
Bäst av alla var ju givetvis Anna!
Ni skulle ha sett henne med saxofonen!!!
Ojojoj!!!Vilket proffs hon är!
När vi var på väg hem därifrån fick vi se några transvestiter...
...men vad jag glodde...!!!Såna uppiffade damer/Herrar ser man inte till vardags!
Lördagmorgon for vi till stan igen.
Köpte Willes present...passade den Annika? :)
Sen for vi till min farbror som jag inte sett in live sen -91.
Det blev ett kärt återseende!
Efter det hade vi träff med Anki och Henny ute på Haga.
På kvällen blev det Tacos och melodifestival och tidig säng...
...för att kliva upp med värkande knä kvart i fem på söndagmorgon.
Men då fick jag och söstra min en mysig morgon!
Därefter väntade packning och hemresan.
Vi tog ett tårfyllt farväl innan vi hoppad på flygbussen.
Jag höll på att avlida när jag såg det lilla plan vi skulle flyga hem med!!!!!!
Drygt 50 platser var det.
MEN det gick så bra!!!
När vi kom hem fick jag en stor kram av Janne...
...som samtidigt sa "ÄNTLIGEN"
Det är väl kärlek eller....

TACK snälla Cessi och Robert för att vi fick bo hos er och för att ni tog hand om oss!!!

I morgon åker Emma med pojkarna till Umeå.
Vicktor skall träffa en expert där.
Dom sover över hos Sofia.
Jag kommer att sakna dom!!!!!

Vet ni föresten vad kvinnan bakom disken på Kallax sa när vi skulle betala tidning
och pocket???
Jo, "Vad söt du är!!!! Vad söt hon är!!!!"
"Javisst "sa jag, " visst är min prinsessa söt!!!!"
Hon tyckte att Lydia var så söt!
Bara så ni vet det så går det dåligt att kommentera er...
...så jag gör ett nytt försök i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Först med kommentarer! Har fått en resume av både Cecilia och dig så kommentarer har ni redan fått. Förresten vet vi ju alla att Lydia är söt.

2007-02-26 @ 22:08:15
Postat av: Sussi

Ja jisses vad d är SEGT ikväll!!
Men vilken härlig resa ni haft!! Hörde av Janne att du längtade hem redan på fredagkväll :)
Som dom säger, borta bra....

Ha d gott,
Kramis!!

Postat av: Anki

Ja hon är så söt=)
Trevlig resa ni hade även om det var ett litet plan hem.

2007-02-27 @ 08:03:21
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulla

Vilken häftig temperaturskillnad! Det är nästan som att gå utifrån vintern och in i bastun :-) Förr i tiden brukade vår katt basta med oss och jag var så imponerad att han kunde gå från 10-20 minus till hettan i bastun utan problem.

2007-02-27 @ 08:36:47
Postat av: Bettan

Vad härligt ni verkar ha haft det! Blir nästan lite avis på er som har sett transor och allt! =)

2007-02-27 @ 08:38:41
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Nina

Vad kul att ni tjejer fick komma iväg på en mini-semester, det behövde ni !!

Och skönt att allt gick bra.

2007-02-27 @ 10:01:16
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken underbar semester ni haft :)

2007-02-27 @ 18:38:56
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Låter som en toppen resa:)

2007-02-27 @ 19:52:34
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Erik

Roligt att läsa om besöket i Göteborg.

2007-02-27 @ 23:06:00
Postat av: Ditte

Hej! Vad kul att resan var så lyckad och jag måste nu ta mig i hampan och gå och se "Annas" show:) Exceptionelt söt såklart. Säg till Joannah att ringa nån dag.Kram D

2007-02-28 @ 10:11:07
Postat av: Maria

Så kul det lät med show och allt annat!

2007-02-28 @ 11:26:46
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: elli

Tusen millioners tack för MON CHERI!!!! Fast det saknades en...

2007-02-28 @ 17:49:52
Postat av: malin

men hallådär - är det inte dags för uppdatering?

2007-03-01 @ 10:01:03
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)