Myggfritt!

Dinosaurier33,7 minus har vi här hemmavid just nu!
Skulle ha jobbat i dag men...
...vattenkopparna grasserar ju som mest nu
och då är det massbortfall på dagis.
I går har jag skurat kylen...
Den ser alldeles ny ut plus att det luktar riktigt gott i den.
Skafferilådorna fick sej åxå en omgång!
Kläderna började jag att vika och har tänkt göra klart det i dag.
Semlor gjorde vi åxå i går, mums!!!
Gjorde dom lite annorliunda denna gång, ♥Annika!
Måste eventuellt till stan en sväng i dag...
...Det ekar lite efter saneringen!
Konstiga ungar har man åxå, mina torra hembakta limpor duger inte...
...nej det ska var köpes, ni vet såna som håller lääääääänge, eller så "mommomackor".
Suck!!! Men om det inte blir nån stadsfärs så blir dom tvungen att äta
småtorra bröd...hehehe...
Till helgen har vi ju dop åxå!
Lilla ♥Oliver skall döpas.
♥Mamma och ♥pappa kommer åxå, dom skall bo här hos oss.
Ser framemot det!
Vi far ev en sväng till stan och visar ♥pappa Ikea, och sen
hälsar vi nog på min ♥farbror!
Olivers dop är på söndag.
Nu till nåt annat "skoj"...
Min fina vita nya bil måste repareras för 10-12tusen kronor...
Kopplingen har pajkat, kunde knappt växla i lördags när vi for
hem från ♥Joannah.
Suck!!!! Suck!!!! Suck!!!!
Men vi behöver ju inte hasta oss med reparationen
eftersom ♥Janne fixat den blåa bussen.
I morgon skall ♥Kasper till Kalix föratt få sin poliospruta,
samtidigt följer ♥Joannah och ♥Algot med.
Lillgossen skall på astmakontroll, liten som han är!
Nej nu är det dags att göra ett ryck i tvättstugan.
Ha det gött mina vänner!!!! (Och släkt som tjuvläser...)


                                  
Beating Heart

Kommentarer
Postat av: Lotta

huj vilken otur du hr med bilen, bara att hålla tummarna att det går bra för svärsonen då.. ;) haha

Postat av: Bettan

Men är det inte ganska nyss ni har köpt bilen? Var det hos en firma så ska ju de stå för den kostnaden, helt klart!! Synd att jag jobbar imorgon, annars hade ni ju kunnat svänga in och dricka kaffe!

2007-02-06 @ 09:48:29
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Emma

Vad roligt när mormor och morfar kommer :-)

2007-02-06 @ 09:53:39
Postat av: Catharina

Äntligen bilder på kaspers dinosaurier...fniss... tar han med dem till Piteå ??

2007-02-06 @ 09:54:42
Postat av: Saara-Maria

Burr..Så kallt det ska vara! :/ Tycker de borde räcka bara med -20! :)

2007-02-06 @ 10:40:03
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: anna

hurv va kallt det är!

2007-02-06 @ 10:47:33
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Mamma

Jag tycker att det är kul med Kaspers dinon. Som lärare hade vi ofta samtal om dessa. På rasterna lekte killarna dinosarier.

2007-02-06 @ 11:30:15
Postat av: Sussi

Vilket SKIT med bilen, har ni hört m firman??
Ja jisses vad kallt - måste åxå till stan ikväll å fylla förråden. Stannar till hos gammelmommo på vägen :)

Ha en mysig dag,
Kramis!!

2007-02-06 @ 12:16:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Ulla

Attans vad kallt. Jag har inte ens kollat på temometern än för jag vill inte gå ut, men jag tror inte det är mer än tio iallafall.

2007-02-06 @ 12:24:33
URL: http://ullaohman.blogg.se
Postat av: Annika

Det var då inget fel på dom förra semlorna....fruktansvärt gooooda!! :-D
Ha en bra dag!

2007-02-06 @ 12:44:50
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

De är nackdelen med bilar tycker jag;).. (känns som att kasta pengar i sjön, dessutom kommer man ju aldrig billigt undan..:(

2007-02-06 @ 13:56:15
Postat av: aegnes

hrrrmmm har du tagit jobbet för mig????? =) nä skulle tro att jag börjar ha så många dar nu att de fått direktiv att INTE ta in mig. skulle du vart uppe ller nere? å ska du va med i teatern, när är nästa träff isf om ni bestämt nån

2007-02-06 @ 18:24:52
Postat av: elli

OM du kommer ihåg!!! Kan du hämta lilla Ripp????

2007-02-06 @ 20:40:53
Postat av: Linda

Tråkigt med bilen, hoppas allt går bra för Kasper i morron!

2007-02-06 @ 21:50:08
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)