Jaaaaa Heeeeeej!

I dag har jag vart hos tandläkaren med ♥Kasper!
Två hål skulle lagas och han blev lovad en tiger...
...från Barnens Hus för 179:-!
Det slutade med att det blev både en tiger och ett lejon...
Men jag tyckte det var värt det!
Han grät så hemskt där han satt i stolen!
Han var så tapper och satt kvar fast han inte ville.
Det var så hemskt!
♥Joannah och ♥Algot satt i väntrummet och väntade på oss!
Aldrig mer! sa ♥Joannah, hon hade gråten i halsen när vi kom ut.
När ♥Kasper kom ut så började han att gråta när han skulle krama ♥Joannah.
♥Janne tyckte åxå att det var värt 358:-!!!!
Nåväl, sen var det dags för lilla ♥Algot att besöka Maria på Bvc.
Han vägdes och mättes och fick en spruta!
Men innan det skedde så skulle ju ♥Kasper berätta om sitt trauma...
Jag sa åt ♥Kasper att när vi kommer hem så ska jag klippa håret på honom...
..."Aldrig i livet" sa han, "jag har haft nog med obehag i dag"...
Så vi klipper håret i morgon istället!
Hann med en Ikearunda åxå!
Köpte en bautalåda till gossens lego, en kanna,en duk och värmeljushållare...
...som ♥Janne trodde var nya whiskyglas...hmm...
Jag har börjat städa åxå nu i kväll, flyttade ♥mormors lilla soffa till ♥Lydias rum.
Det blev bra både i hennes rum och i köket!
I morgon kommer ♥Emma till ♥Lydia.
Jag sa till henne att hon inte får ta med nån kompis hem i morgon
om hon inte städar sitt rum!
Vet ni vad det lilla livet gjorde?
Jo, hon ringde till ♥Emma och kollade om hon skulle komma...
...annars var det ju ingen ide att städa!!!
Jag sitter här vid datorn och tänker på en nära ♥vän som förlorat sin syster!
Och på min ♥kusin som är så väldigt sjuk!
Och på en annan ♥kusin som förlorat sin mamma!
Ni som har alla kanaler! vad tittar ni mest på?
I morgon ska ♥Janne hämta ♥famme hit, vi ska göra stan!
Medans han åker till Kalix så tar jag mej en prommis med flickorna
och deras småttingar.
Det gäller att få igång kondisen och minska på fettvalkarna innan
vi åker till Piteå!
Vi ska dit den 10-11 mars med Hjärtebarnsföreningen.
Nej nu ska jag gnida gaddarna och hoppa i säng!
Ha det gött!
♥Sussi! Vad fint du gjort på ♥Ellis blogg!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Usch, jag förstår verkligenn Kasper! Jag tycker inte heller om tandläkaren!
Vi har många kanaler, jag ser mest på TV4, Kanal 5 och Animal Planet. Ubbe ser mest på Discovery och för barnen är det disney channel som gäller oftast.

Postat av: Sussi

Ååh - Tack :)

Men herregud, vad gjorde dom m Kasper??????? Skulle han laga hål eller? D där lät ju fruktansvärt, stackarn...
Bamsekramen till gossen kommer här:
*flaxar runt med armarna*

:(

2007-02-02 @ 08:35:12
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Det skall bli roligt att åka till Piteå, men måste man bada...

2007-02-02 @ 08:49:37
Postat av: Emma

Stackars lilla kasper tur att det gick ändå

2007-02-02 @ 09:16:01
Postat av: Anna-Lena

Ha,hah..,whiskeyglas...
Här kollar vi mest på 3;an,4;an och 5;an. Men det enda program jag just nu följer är Supernova på 6;an.

2007-02-02 @ 10:03:29
Postat av: Nina

Fy vad jobbigt att se ens barn var sååå ledsen och så duktig på samma gång. Men nog var han duktig Kasper.

2007-02-02 @ 10:33:49
Postat av: malin

Han är så duktig. Stackaren... håller med om att han var värd två saker!!! Vilken tid passerar du här i morgon? Tänkte så att jag har barnvakt på plats :)

2007-02-02 @ 12:26:18
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: irene

Hmmm, värmeljushållare, som wiskyglas, HMMM.
Stackas Kasper, hoppas Han inte få nån meen av detta!

2007-02-02 @ 12:32:51
Postat av: Maria

Han är definitivt värd 358 kronor! Vi brukar alltid ta en sväng till närmsta lekaffär efter såna där hemska besök... Ha en trevlig helg!

2007-02-02 @ 12:42:48
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika

Vad duktig Kasper har varit!!
Förstår honom....nog med obehag den dagen!! :-D

2007-02-02 @ 12:51:43
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Annika

Wille ringde o ringde o ringde igår!! Men det var bara upptaget hela tiden!!
Till slut gav han upp!! Han lär nog ringa ikväll! :-D

2007-02-02 @ 15:16:00
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: anna

duktig kille!

2007-02-02 @ 18:44:11
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: joannah

Tack för idag! vi ses i morgon!! kram

2007-02-02 @ 18:45:48
Postat av: elli

Kan ju säja att Wile inte var den enda som provade ringa!!!!

2007-02-02 @ 18:55:57
Postat av: Anki

Vilken duktig kille=)
visst tusan var det värt 358 spänn.

2007-02-02 @ 20:33:06
Postat av: Linda

Helt klart var det värt vart enda öre!! Att Kasper var så duktig o satt där fast han inge ville!

2007-02-03 @ 08:52:44
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Du har åxå en fin blogg!!!!

2007-02-03 @ 09:53:24
Postat av: Ulla

Jag har aldrig gillat att gå till tandläkaren själv och inte alls att gå dit med ungarna. Vi har en liten överenskommelse att jag tagit hand om alla vaccinationsbesök så har min sambo tagit hand om tandläkarbesöken. Men ibland måste jag gå och då står jag i dörren och mår illa.

2007-02-03 @ 14:55:10

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)