Hallå i stugorna!

Fy en sån vidrig natt jag har haft!
Vaknade av att jag hade så jätteont
i magen!
Låg vaken några timmar innan jag kunde somna om.
Nu är det bättre!
Jag måste ha ätit nåt jag inte tålde i går,
men vad?
På ♥Joannahs Meandi party köpte faktiskt jag åxå en hel del!!!

♥Annika och ♥Cessi! Ni får häckla mej för det.....hahahaha...

Jag köpte en vit klänning med gröna  
Morphpå till ♥Prinsessan!
♥Kasper fick bruna typ joggingbyxor och en t-shirt med sjörövare på.
Till mej själv en vit frottekjol med gröna hjärtan på. 

Jag tyckte givetvis att det var svindyrakläder men eftersom
jag just nu kände att jag förtjänat detta så beställde jag!

Har ni uppmärksammat att vi fått inflyttat till byn en människa som inte ska/får köra bil?!
Alla måste ju givetvis ha nånstans att bo MEN om det enligt lag är förbjudet
att köra påverkad så ska det även gälla alla!!!
Han har bott här i två dagar och redan har det hänt en incident med bilen...
...som han inte får köra!!!!
Vilka mesar till poliser vi har, och soc då...dom gör inget alls!!!!
ALLA våra fiskar har dött!!!!
Vi var till den nya djuraffären och kollade.
Då tänkte ♥Janne prova och köpa lite fiskar när vi ändå var där...
Vi handlade för 300:-
Sen började dom nya fiskarna att dö, en efter en, och när samtliga nya var döda så
dog våra gamla...
Nu har vi tömt akvariet och skall saneradet ordentligt innan vi köper nytt igen!!!
Och det kan jag säga blir INTE från Djurmagazinet!!!

Tänkte försöka hinna vika alla kläder i dag samt tvätta lite.
En prommenad vore inte heller helt fel!
Känner mej verkligen inte i någon bra form efter denna natt.
Nåväl!

Mina vänner! Ha det gött!!!!





Kommentarer
Postat av: irene

BOR HAN I BYN?
Jä..a, vad det det, poliserna, spanade i fredags-kväll?

2007-02-04 @ 10:40:08
Postat av: Sussi

Säger bara j*a ftlleskalle, och här skall barnen promenera!! Han var visst och bankade på i hela grannskapet efter dikeskörningen. Han satt ju i drivan när jag kom från Joannah - tur att jag inte körde dit!
Var väldigt upprörd igår... Tänk att stan ska vara så fin för turister så man måste ta bort allt folk som inte "passar in"... Här måste han ju ha bil för att ta sig till systemet!

GRRRRRR!!!

Postat av: Bettan

Promille-rejsare är det värsta jag vet! Lås in dom vet ja!
Tråkigt med fiskarna!

2007-02-04 @ 11:59:50
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Anonym

OJ OJ OJ!..angående *partyt*...!

2007-02-04 @ 12:46:41
Postat av: Anna-Lena

Va sjukt att dom placerar honom där, i stan behöver han ju ingen bil för att ta sig fram iallafall..
Undra vad det var för fel på fiskarna..?!!

2007-02-04 @ 13:12:46
Postat av: Annika

Ja jag är oxå så jävla upprörd!! Och han är tydligen inte den enda fyllisen som flyttat till byn!! Stan ska väl saneras så de skickar allihopa hit till byn!! Fy fan...rent ut sagt!!!
Det blir nog att knåpa ihop en insändare till bladet!!

2007-02-04 @ 14:25:05
Postat av: elli

Kommer strax!!!!

2007-02-04 @ 16:37:12
Postat av: Mamma

Hur kan det komma sig att ni får såna människor till byn, och dessutom är det ju en barnrik by.Nimåste se till att sånt rensas bort.

2007-02-04 @ 22:09:37
Postat av: Saara-Maria

Och den där akta för hunden skylden *hmm* De var nå mysko grejs de har kommit upp nu när han har flyttat hit. Och ännu kör bil påverkad! Oi voi...Va de ska flytta hit alkisar säger jag bara nu! Är smått rädd för dem så.... :/

2007-02-05 @ 08:01:34
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Nej vad taskigt,har de placerat K-M dit? *stackars er* Och precis som nån annan skriver här,i stan behöver han ju inte köra bil,men det lär han garanterat göra från byn. *suck*

Sänder en kram till dig, ang inlägget ovan.

2007-02-05 @ 09:22:25
Postat av: Linda

Allt drägg skickar dem hit!!! Hatar verkligen folk som kör i fyllan, tyvärr finns det många av dem här ibyn!

2007-02-05 @ 11:54:53
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)