Fettisdag

Hjärta

Jaha! Jag har gjort och ätit så många semlor här efter jul...
...men tror ni att jag har gjort det i dag?

I dag har ♥mamma varit hit en sväng.
Hon kom med 9-bussen och for tillbaks med2:an.
Som vanligt hade hon bakat och haft sej.
Wienerbröd och mommomackor...
Det är alltid så roligt när ♥mamma och ♥pappa kommer.
Synd bara att det inte blir så ofta!

Jag har druckit vanlig mjölk i dag och ni ska veta att det känns i magen!
I morgon måste ♥Janne hämta ♥Lydiamjölk från Finland!
♥Anton har blivit så väldigt busig nu! Det är riktigt roligt!
Tror att ♥Emma kanske inte tycker det...hon har det busiga dygnet runt...

♥Joannah och ♥Algot har åxå åkt hem i dag!
Dom fick en sån hemlängtan!
Dom som inte har allergi i familjen visar ingen förståelse alls för det.
Jag drar nu inte alla över samma kam!!! Kom i håg det!!!
♥Pontus har ju vart allergisk sen han var ett halvt år men vi fick inte medecin till honom
förrän han var 4år!
Det var fruktansvärt att behöva gå upp mitt i natten och hjälpa han inhalerara sin medecin då när det var som värst!
Han kunde få flera astmaanfall på natten/dagen.

Det finns så många kroniska sjukdomar som folk inte tänker på!
Astma, allergi, diabetes, hjärtfel m m

Nu måste jag försöka få min lilla brottarhjälte i säng!!!
Ni som har barn i aktiv ålder!!! Brottningsträning i KG hallen Tisdagar och torsdagar mellan 18-19!!!
Ungarna har roligt där!
♥Jesper har vart hemma från skolan några dar nu, han är så jätteförkyld!

Kan tyvärr inte gå på photoshopkursen i morgon...
♥Lydia och jag har simträning!

Nu mina kära vänner ska jag engagera mej i familjen...var den nu är...
Hahahahaha!!! ♥Jesper är i bastun, ♥Lydia och ♥Kasper kollar film i ♥Lydias säng, ♥Pontus kollar på Eurosport och ♥Janne är i garaget!!!

I morgon är det ett år sen ♥Jannes ♥pappa dog!
Året har gått fort men jag kommer ihåg de sista timmarna med ♥Rune som om det vore i går!
Det känns väldigt sorgligt att inte mina barn får träffa sin farfar mera...
Vi ska tända ett ljus för han i morgon!
♥Janne far till minneslunden med ♥farmor och tänder där.

Ha en skön kväll!!!

Kommentarer
Postat av: anna

ha en skön kväll du me!

Postat av: Majsan

Tråkigt att du int kan vara på kursen...
Tänk vad tiden går, min mormor har vart död i 2 år nu men det känns som om det var nyss...
Kramisar!!!

2007-02-20 @ 21:02:59
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Fia

oj redan ett år, tiden går så fort... Insåg själv att det är 5 år sedan farmor gick bort och jag kan fortfarande inte smälta det. Inte länge sen jag slutade försöka ringa henne...

Det där med allergier är svårt. Jag har inga allvarliga sådana själv och även om jag förstår när jag tänker efter så är det inte helt lätt att RIKTIGT förstå hur jobbigt det kan vara för dem som verkligen är allergiska, att ens kläder tex kan göra någon sjuk...

Hoppas ni hade en trevlig fettisdag iaf
Kram

2007-02-20 @ 22:12:27
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vah - ett år redan!!
Tänk, d känns som att d var nyss...
Ingen kursit!? :(
Frågade V å han är inte d minsta intresserad av ngn brottning... Så dom får nog fightas utan honom!

2007-02-20 @ 22:34:34
Postat av: Sussi

d var jag åf kårs...

2007-02-20 @ 22:35:18
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Tänk vad tiden går fort...hujja!
Wille var så nöjd med träningen igår...han fortsatte hemma med att träna på att stå på huvudet!! :-D

2007-02-21 @ 07:32:50
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Maria

Ingen semla här heller :)

2007-02-21 @ 07:38:55
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Vi har ju också "lite " allergi i familjen, men inget allvarligt som tur är.
Ska inte du o Annika också börja brottas, vilken syn, Er två i brottardräkt:-)
Menar inget illa.

2007-02-21 @ 08:37:23
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: irene

Synd, att inte kommer till KURSSIT....
ALLERGI, fanns det FÖRUT så MKT, som det FINNS NU?

2007-02-21 @ 09:17:13
Postat av: Linda

Vet precis hur det är att leva med allergier! Ingen hit precis, inte så många som har förståelse för det heller!
Jag mumsade i mig två semlor igår*smarrigt*
Ha en underbar dag
kram

2007-02-21 @ 09:18:12
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anonym

Fin blogg du har!
Vad använder du för typsnitt?

2007-02-25 @ 20:05:11
URL: http://cojjoj.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)