Utvecklingssamtalet ! Med en liten uppdatering...

Jag tyckte att det gick riktigt bra!
Pontus mentor var väldigt saklig och skrev upp allt som sades.
Jag påpekade att jag redan i 7:n påtalat min sons svårigheter
med skolarbetet och att det konstigt nog inte hörsammats.
Jag har erbjudit mina tjänster i snart tre år men ingen har behövt dom...
Jag sa att jag vill ha flera möten nu under våren för att se vartåt det barkar.
Det gick hon givetvis med på, vi bokade in nästa möte redan i dag.
Jag sa åxåx att jag kommer att gå i taket om inte sonen får godkänt nu när han går ut 9:an...
Tror ni att dagens skola är till för dom svaga?
Det tror inte jag!!
Nu ska man läsa sej till allt...ingen värdes'tter en praktiker såvida han inte har MVG i alla teoretiska
ämnen!!!
Tack gode Gud för att sonen är den goaste och snällaste som finns!!!
Nu kom Joannah och Algot med Peter så nu slutar jag!
Ha det gött mina vänner!!!

Nu kan ni som är intresserade se bilderna från vårt årsmöte i Piteå.
Gå in på ♥Hjärtebarnsföreningens hemsida!
Klicka på Norr!
Klicka på Träffar och Möten!
Klicka på Årsmötet 2007!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Nej, det är förfärligt hur de drar in på alla assistenter och sådant som verkligen behövs i skolan, förstår de inte att barnen är vår och även deras framtid? Håller tummarna för att det går bra för Pontus. Glad Påsk till er alla! Kram

2007-04-04 @ 21:16:39
Postat av: anna

Glad Påsk

Postat av: Annika

Hoppas det går bra nu resten av terminen!!
Jag har full förståelse!!

Självklart ska vi hinna ses under ledigheten och göra roliga saker!! :-D

2007-04-04 @ 21:23:35
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anonym

Man kan väl inte säga att Pontus är en svag elev. Det är väl fråga om intresse och dessutom är ju gossen ofta sjuk. Jag tycker ju att han har det han ska i huvudet.

2007-04-04 @ 22:20:23
Postat av: mamma

det var min kommentar

2007-04-04 @ 22:22:27
Postat av: Fia

känner igen det där. Nån mkt nära hade samma problem. där hade mer behövts göras. men istället blev det bara skuldbeläggande och rena elakheter.

Hoppas verkligen att ni slipper detsamma.
Kram

2007-04-05 @ 03:37:12
Postat av: Sussi

Ville bara önska er alla en riktigt Glad Påsk!!

/Kram Sussi

2007-04-05 @ 07:59:44
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Ha en härlig påsk och sköt om dig och er! Kram Maria

2007-04-05 @ 08:51:43
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Glad påsk!
Hos oss heter plättar, pannkaka är det som gräddas i ugnen.

2007-04-05 @ 08:59:56
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Johanna

Vilken himla fin blogg du har fått!
Glad Påsk

2007-04-05 @ 09:11:34
URL: http://hannajos.webblogg.se
Postat av: Nina

Glad påsk !! Kämpa på med sonen och du har rätt !!

2007-04-05 @ 11:03:47
Postat av: Anna-Lena

Glad Påsk!

2007-04-05 @ 13:03:10

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)