Påskadagen


P?skgumma
Här ser ni min vackra ♥Prinsessa utklädd till påskgumma!!!
I bakgrunder kryper lilla ♥Anton sin väg.
På torsdag när jag kom hemfrån jobbet var jag så trött att jag inte orkade göra nåt!!!
Och det gjorde jag inte heller...
Långfredan var det bara att kämpa...
Jag gjorde två stycken ananaspajer och en lammstek...
...sen var min ork slut!
♥Janne hämtade famme på em och trots att jag hade feber och ont i skallen så hade vi en fin kväll.
Nåja, halva gänget for till grannen och jag stannade hemma med ♥Kasper, ♥Lydia och ♥Pontus.
Vi låg i soffan och kollade på farsen som gick i 4:an!
Var det nån av er som såg den?
Vi tyckte den var svinkul! Vi fick skratta högt många ggr.
I går mådde jag prima!
Var på en långprommis med ♥Emma och ♥Anton på förmiddagen.
Sen grillade vi ute.
Därefter tog jag en långprommis  med grannen.
Vilken härlig dag det var i går!!!!
När klockan var 21,00 var jag färdig för sängen...zzzzzzz...
Föresten klippte ♥Janne av mitt hår igår efter att jag duschat, 15 cm!
Det känns väldigt bra nu!
I dag ska jag till kyrkan klockan 11, är kyrkovärd!
Hoppas bara att det inte blir så långdraget i dag för jag ska sen till stan med fammo och Elli!
I morron far vi till Pello!
Nåväl mina vänner!
Ha de gött !

Kommentarer
Postat av: joannah

åå vad fin hon är lilla gumman!!

Vet du vad, kommer du ihåg undrande, angelica, anki? hon är inne på min blogg fortfarande och läser....undra just av vilken anledning?

Postat av: Ulla

Söt påskgumma!

2007-04-08 @ 10:32:32
Postat av: mamma

Det var den sötaste påskgumma jag sett.

2007-04-08 @ 10:44:26
Postat av: malin

Jag vill också ha någon att gå långprommisar med! Ha så kul i stan! :)

2007-04-08 @ 11:46:57
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anki

Ja jag såg också farsen, den var bra.
Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-04-08 @ 17:04:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Hoppas du mår ännu bättre nu!!
Vi ses!

2007-04-08 @ 18:28:33
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: anna

han har haft rejält ont i näsan, men nu verkar det bättre iaf.

2007-04-08 @ 19:24:08
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vilken fin påskgumma!

2007-04-08 @ 19:48:40
Postat av: Erik

Lagade Janssons på Påskafton. Har kommit på att man inte ska snåla med ansjovisen.

2007-04-09 @ 08:56:28
Postat av: Majsan

Ingen migrän med en smärre skallebank var det på påskaftonen.....
Ska uppdatera mig !!!!

2007-04-09 @ 11:26:58
Postat av: Sussi

Ha en toppendag i Pello!!
Hälsa mamåpap :)
Sicken tjusig påskflicka!! Vart drog Anton??
*månne d var honom jag såg här utanför...*

kramar

2007-04-09 @ 11:28:58
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Vad gulligt med dina foppa där uppe i hörnet=)
Har inte sett dem förut.

2007-04-09 @ 19:06:40
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Bettan

Fin påskkärring! Ha det så kul i Pello!

2007-04-09 @ 22:10:38

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)