Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting...

image238
Så här slut var min lilla ♥Kasper när vi kommit hem från ♥Peters kalas...
...Men det var det bästa kalaset han nånsinn varit på...och han hoppades att ♥Peters nästa kalas skulle vara på samma ställe!!!

image236
♥Kasper och ♥Wille sitter ner...Vet inte om dom fick i sej nån mat ens...dom hipp hoppade och breakdansade
så det stod härliga till..en och annan klapp på rumpan delades åxå ut till tjejerna...

image235
Bara så att ni som inte var med ska veta så var ju kalaset drogfritt...åtminstone trodde vissa det...

image234
Här ser ni en som visade att man minsan visst kan ha roligt utan sprit...

image233
Födelsedagsbarnet himself!!! TACK ♥♥Peter och ni andra för en rolig fest med mkt mat och dramatik!!!

Jag går inte in närmare på festen utan vi som var där hade jättekul och ni som inte var där får väl skylla er själva...

I går for jag och Lydia till Nedre Keräsjoki för att tillsammans med ♥Joannah och ♥Peter fortsätta till festllokalen
för vidare sanering av stället.
Vi hade några svettiga timmar men tog oss tid för en vrålfika!!! Tur att ♥Lydia var med som kunde underhålla sin systerson lite.
♥Lydia fick med sej lite chips och läsk för att hon vart så duktig.

Sen efter det åkte jag och ♥Prinsessan till Stádium och köpte cykelhjälmar...
...Därefter vidare till Ikea för att smaska lite korv och köpa en bordsskiva med lösa ben till ♥Lydias dator som hon fått av ♥Åke och ♥Elli.
NÄR VI STÅR I KASSAN BÖRJAR JAG UNDRA VART JAG LAGT BILNYCKLARNA.......
ÅÅÅÅ, SHIT!!! GLÖMDE DOM PÅ STADIUM....
Snabbt ut från Ikea. Jag lämnade ♥Lydia med grejorna...
...själv sprang jag som en dåre bakom Ikanohuset för att kolla om nån personal var kvar...
MEN DET VAR DET INTE!!!!
Fasen vad en del har bråttomt hem från jobbet va?!
Jag fick helt sonika bita i det väldigt syrliga äpplet ...
...Jag gjorde som ET...jag ringde hem!
♥Lydia var så frustrerad av att INTE komma in i bilen för där låg ju chipsen och läsken...
♥Peppe kom med reservnycklarna och vi åkte hem!
♥Kasper blev jätteglad över sin nya cykelhjälm, den är gul med en groteskt döskalle på.
I dag skall jag inte göra ingenting utan jag ska först ringa Stadium och sen gå ner till växthuset och skola plantor.

♥♥♥Ha en bra dag nu mina vänner!!!!
Ni som kan: Njut av värmen idag för i morrn har dom hotat med kyla!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Du måste kanske köpa "senilsnören" till dina grejer.
Drogfritt......hahaha

Postat av: Vivi

Ha en fin måndag du med, kan behöva lite lugn o ro så här efter en dramatisk helg! =)

2007-04-16 @ 08:45:27
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Annika

Ha enb bra dag själv!

2007-04-16 @ 09:13:39
Postat av: Mamma

Det verkar ha varit en rolig fest. Hur gick det med bilnycklarna?

2007-04-16 @ 09:15:11
Postat av: anna

skojig fest det verkar ha varit :)!

2007-04-16 @ 09:20:08
Postat av: Anna-Lena

Verkar ha varit en lyckad fest!
Hoppas du får tillbaks bilnycklarna..

2007-04-16 @ 09:54:14
Postat av: malin

*asg* Stefan drog vissa kopplingar till en viss Prisma resa ;)

2007-04-16 @ 09:54:22
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Lotta

Haha, varför är jag inte förvånad av nyckel-historien? ;)

2007-04-16 @ 10:29:56
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Bettan

Tur att ni hade reservnycklar till bilen...låter ungefär som något som jag hade kunnat göra, jag glömmer både mobil och nycklar överallt, jämt.
Drogfritt? Ja, ja.. vi vet nog hur det var med den saken ;)

2007-04-16 @ 11:35:02
Postat av: Sussi

HaHa, vilka roliga bilder!! den på Irene var BÄST, hahaha vad tokigt d ser ut - sitter där ensam :D!!
Skrattar så tårarna rinner!!

Ha en finfin dag :)

2007-04-16 @ 12:34:21
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: irene

Jag TACKAR å BOCKAR, att FÅ VARA MED BILD ;-)

2007-04-16 @ 12:50:13
Postat av: Annika

Förresten...NI glömmer väl inte o säga till om ni behöver hjälp med skolningen!!
Jag måste ju få lite nostalgi feeling och skola lite iaf!! :-D

2007-04-16 @ 13:08:40
Postat av: Cessi

Jag längtar också till skolning.
Det var så roligt förra året och ända sen jag varit liten har jag gillat växthus.

2007-04-16 @ 16:13:01
Postat av: Ulla

Kul med fest, visst! Själv har jag jobbat idag men jag känner mig lite vimmelkantig och har svårt att komma igång kombinerat med för mycket att göra. Men det var jättekul att ses!!

2007-04-16 @ 16:15:45
Postat av: Ulle

Ser inte så kul ut utan starka drycker ;o).
Hur gick det med nycklarna?

2007-04-16 @ 17:01:29
URL: http://ulljo.webblogg.se.se
Postat av: Nina

Ja bilden på irene var för härlig :)

Och det där med nycklarna:(

2007-04-16 @ 17:28:51
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas du fick tillbaka dina nycklar :)

2007-04-16 @ 18:01:21
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: irene

NÄ, nu MÅSTE jag FÖRKLARA lite ÅT Er, annas TROR Ni, att Hon helt å hållet, bakom FLÖTET!
Så KLART, var VI FÖRSTA gästerna i festen!
Fick, VÄLKOMSDRINK, utan ALKOHOL, KÖRDE!
Vi STOG å STOG, det kom mera å mera FOLK, men MIN RYGG sa, att HITTAR DU INTE SNART ett STOL, så GÅR DU AV i mitten, (har en gammal skada i "RYCKET VET DO"!
så sa Annika och Kajsa, att vi ska till GYMNASTIKSALEN, där var festen.
Såg, EN ENSAM STOL, längst BORTA,
(INTE KUNDE JAG FARA Å SITTA, vars dom hade DUKAT FRAM MATEN),så jag KNALLA jag till HÖRNET, nu VET Ni, varför SITTER jag DÄR!
Sen sa Peter, VARSÅGOD!

2007-04-16 @ 18:03:06
Postat av: Maria

Tur att det inte var barnet du glömde :) När jag var barn, på stenåldern, körde min älskade morfar buss till Boden där mina kusiner bodde. Jag följde med honom en gång och han GLÖMDE att jag var med och åkte hem utan mig!! 5 år var jag då... den natten grät jag mig till sömns hos moster.

2007-04-16 @ 19:22:32
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Bettan

Det skulle vara en ära att vara extradotter till dig nu när jag har adopterat Bamse!

2007-04-16 @ 21:57:26
Postat av: Annika

Om du menar Willes "utekläder", så är dom från Barnens Hus!

2007-04-17 @ 07:27:02
Postat av: Ditte

Hej!
Länge sedan sist, men det blir ju så när man har fullt upp (jag klagar och har bara två huliganer=) Det var en specialgryta till Jesper så jag måste få påminnelse om ingredienserna för att kunna utveckla detta mera. Hö hö, man är redan senil. Kram D

2007-04-17 @ 07:47:41
Postat av: Sussi

Ja Irre ser fortfarande lika rolig ut :D!!
HAHAHA!!!

2007-04-17 @ 07:52:14
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

morning :)!

2007-04-17 @ 08:42:16
Postat av: joannah

tack för all hjälp i helgen! vad gör ni till helgen som kommer? Ska vi ta en grillning? vi skulle kunna var här hos oss!

2007-04-17 @ 11:52:06
Postat av: Anonym

OjOj!! Det lät inte så skoj med nycklarna.....

2007-04-17 @ 14:05:17

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)