Snodd från snurran....

Senaste impulsköp: Tre fina ytterkrukor med hjärtan på - kan inte ha blommor inomhus...
Bästa fikat: Mina semlor med banan och hallonsylt och en kopp kaffe
Färg du hatar: Mörk lila
Nån som gör dej förbannad: Just nu är det A-kassan
Så får du motion: Stavgång när jag ids...
Om du var en blomma: Solros
Det dyraste du äger: Mina barn och barn barn
Tidigaste barndomsminnet: När jag åt Bullens varmkorv första gången
Första frågan du ställer till en bekantskap: Varifrån kommer du?
Samlar på: Olästa tidningar - hinner aldrig läsa dom...
Underskattad grönsak: Rödbetan
Prylar du inte kan vara utan: Kameran
Ditt livs aha-upplevelse: När jag födde mina barn
Lyx är: Att få sitta i ett nystädat hus med en kopp kaffe och ett korsord
Tidningar du prenumenrerar på: Amelia
Du gör med 100 upphittade kronor: Söker ägaren först men om jag inte hittar nån så köper jag nåt gott...
Nån du saknar: Min mormor
När grät du senast: I lördags på en begravning
Du tycker det är tantvarning: Rött hår
När du är gammal: Njuter av livet som gott och det som är kvar av det.

Jaha, det var mina svar på det, få se om nån annan vill svara, skulle vara kul och läsa det!
Just nu sover Kasper, han hade feber i går morse men inget mer...men han orkar inte göra nåt så vi blir hemmavid åtminstone i dag och i morgon, sen får vi se.
I går fick jag göra både semlor och våfflor till sjuklingen...tror ni han åt mkt? Njet, en halv semla och två hjärtan från en våffla...men han var så nöjd över det.
Nu ska jag bädda i bäddsoffan åt sjuklingen och städa lite upp i köket före han vaknar, för när han är sjuk så vill han att jag sitter med han hela tiden...och det gör jag åxå, det är ju därför jag är hemma.
Ha en bra dag bloggisar!
Krya på er, ni som är sjuka eller har sjuka barn!

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon! Skönt att han inte har feber längre! Emil har inte heller feber på morgonen, den kommer mitt på dan och håller i sig till sena kvällen :(

Postat av: Sussi

Här är d åxå väldans förkylt, spec Hilda :(... Ser arr du åxå hittat till Snurran, ett trevligt ställe :)...

2006-09-11 @ 08:37:11
Postat av: mamma

Det är skönt att jag inte har rött hår, fast jag är tant. Hoppas att alla sjuklingar blir friska.

2006-09-11 @ 08:42:29
Postat av: Fia

jag gillar rött hår hela familjen har det här =)
kanske snor den där... om det är ok

2006-09-11 @ 10:18:54
Postat av: Majsan

Hälsa sjuklingen från fröken!!!

2006-09-11 @ 12:51:42
URL: http://majsan.webblogg.se
Postat av: Annika

Krya på Er! Hoppas att kasper blir frisk snart....Wille är sååååå Kasper "sjuk"!
Hrmmmm.....rött hår!!! JAG brukar ju ha det!! :-D

2006-09-11 @ 12:51:47
Postat av: kajsa

Annika! Du är ingen tant!!!!

2006-09-11 @ 13:02:25
Postat av: Maria

Å jag som älskar lila... :) Shit, tant vid 42 :(

2006-09-11 @ 17:33:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Jag har också "rödaktigt" hår men inte f.n är jag nån tant:)

2006-09-11 @ 17:41:13
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Tack för semlan och kaffet och skvallertidningarna!!!!!

2006-09-11 @ 18:48:32
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Malin

Var det rosfeber hon hade?

2006-09-11 @ 19:14:43
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: anna

:)

2006-09-11 @ 20:38:10
Postat av: Snurran

Men så trevligt..ser mitt namn..och en lista *jättekul*!

2006-10-01 @ 08:50:41
URL: http://snurran.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)