Kasper sover i sin nya säng & kusinerna ligger på bordet

Kasper sover i sin nya sängKusinerna

Dags för uppdatering! Gårdagen gick fort, kursen slutade redan klockan 2 som den ju alltid gör på fredagar. När jag kom hem hade ungarna kaffet klart och Kasper hade fått sitt första monsterpaket...
Vicktor mötte mej i dörren superlycklig för att han tappat en tand.
Sen plockade vi upp lite och började med middagen.
Janne kom hem med Kaspers nya säng och han var så glad och ivrig...Kasper alltså!
Sen kom familjen Täikkö och Sussi, Viktor och Moa.
Det kändes så roligt att få sitta och surra om ditt och datt, ungarna lekte jättebra, Moa och Kasper brände sej på "brännvässlor" men det kunde vi korrigera med plåster...
Sen blev det Gustavsson och lite godisinköp.
Häxan har nog fart på resa nu...jag får önska henne och assistenten en trevlig resa! Och jag hoppas att vi inte ska praktisera förrän hon kommer tillbaka!!!
Senare på kvällen satt vi och kollade på Idol med Peter och Joannah och Algot...den senare var måttligt intresserad...han bara åt och bajsade...
I dag ska jag städa huset...Janne ska fara till Pello och fortsätta måla med nån av pojkarna.
Jag hinner inte fara med för i morgon är det ju val och jag ska arbeta på lokalen.
Nej nu känner jag att jag borde göra ett toalettbesök....
Ha en bra dag bloggisar!
Ni som ska till kyrkan i dag....jag ska tänka på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Å vilka delikatesser - alla tre! Kasper var sååå stolt över sin nya säng, han visade den så fort vi klev in genom dörren :)

Postat av: Sussi

1. Tack för igår :)! Alltid lika roligt!! Då ses vi i vallokalen då!
2. Vilka härliga bilder :)!!!
3. Du är utmanad i min blogg!

2006-09-16 @ 07:43:39
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

fin säng Kasper fått

2006-09-16 @ 08:25:20
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: eiralainen

Det var en snygg säng!! Fast den är inte köpt på IKEA va??? *flin* Nä just ja... får vänta till 15 nov....

2006-09-16 @ 08:57:17
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg!

2006-09-16 @ 09:57:39
Postat av: elli

Jasså, du följde inte med till pello! Ska snart till kyrkan och sen hämtar jag grabbarna. Hoja så kul!!!!!!!

2006-09-16 @ 09:58:34
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Fina bilder :-)

2006-09-16 @ 11:52:22
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: ditte

Hej!
Så sött han sover och visst är de ljuveliga de två små.
Hälsa alla/kram D

2006-09-16 @ 13:22:28
Postat av: Micke

Hej Kajsa! Kan du be Joannah ringa mig, jag får inte tag på henne. Förresten, blev marängerna goda?

2006-09-16 @ 14:15:33
Postat av: Anki

Vilken fin säng han fått.
Det bästa man har lägger man på bordet:-)

2006-09-16 @ 14:30:41
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)