bildkompott...

Lydia på Gotland
Tvillingar lika som bär...Pontus 10 år med brutet ben och Kasper brevidMormor med några av sina barnbarnsbarn

Högst upp ser ni en bild på Lydia  4 år när hon ville köpa en badring i Visby...hon skulle prpmt ha den som var färdiguppblåst och med ett litet snöre...
Sen en bild på ett väldigt vackert tvillingpar...gissa vem som är vem...!
Sedan har vi Pontus 10 år som ligger med ett brutet ben i Kalix och som brevid sej har Kasper 5 månader.
Till sist min älskade mormor som på bilden sitter omringad av Emma, Jesper, Lotta, Pontus i famnen, Sara, Malin och Joannah. Kan ju säga att hon faktiskt har träffat både Lydia och Kasper åxå innan hon gick bort.
I dag har jag och Catarina vart på Språkskolan och berättat om hjärtebarn. Jag var lite nervös men det gick bra! Pontus lekisfröken Marie jobbar åxå där, hon är för övrigt Hampus fröken, det var roligt att träffa henne för hon var ju en av dom som engagerade sej i Pontus. Det finns faktiskt  empatiska fröknar åxå...
Vi ska faktiskt på en rad framträdande framöver Catta och jag. Har man gjort det första gången så brukar det ju gå bättre sen.
Pontus kom hem med tidig buss i dag för han hade ont i huvudet, han sover ännu.
Nu fick vi köttfärs av Peter!!! Älg!!! Visst har jag väl en suverän svärson!!!!
I morgon skall finska kursit till Kemi på marknad...vi ska även fika där så jag har gjort lite växelaffärer med Peter och Janne är lite upprörd eftersom jag inte behöver mer än typ 4 euro...skall bara fika inte köpa skräp från marknaden...
Nix nu är det dax att publicera detta!
Ha en bra kväll !
Agnes! Imiss you!!!!
Annika! you too...

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker Pontus ser ut som Hampus nästan!! -tänk, fantastiskt det där me gener...
Roligt me foton!!

2006-09-13 @ 20:49:19
Postat av: anna

jag menar på den SISTA bilden (i din mormors famn)!!!!

2006-09-13 @ 20:50:33
Postat av: marina

jätte fina bilder.

2006-09-13 @ 20:58:27
Postat av: Fia

Kan det vara du som gapar o Elli som flinar?? Kanske???

2006-09-13 @ 21:03:56
Postat av: Maria

Tänk så här: Det är lika ingen som vet vad du ska prata om så det gör inget om det blir lite galet eller om du missar nåt..! En annan bra grej är att titta på folk, fast fästa blicken i pannan på dem.. det ser ut som att man ser folk i ögonen då och ser jääätteproffsigt ut.

Postat av: Sussi

Först tänkte jag säga vänster Elli, Kajsa höger... Sen tänkte jag vänster Kajsa... Ja inte f*n vet jag - vet ni???

2006-09-13 @ 21:06:25
Postat av: Erik

Hejsanhoppsan!

2006-09-13 @ 22:28:48
Postat av: Annika

Jag gissar på att det är Du till vänster....hehe....jättesvårt!!

Jag hoppas vi hinner ses under veckan!! :-)

2006-09-14 @ 07:51:46
Postat av: Catharina

hmm lite svårt att se vem som är vem. Vi skall på turne, helt klart, skulle vara bra för andra föräldrar att känna sådan trygghet som jag känner från dig.skall prata med rektorn i dag, hon borde ringa snart. Pratade med kommunen och han behöver ingen assistent utan en extra resurs, presis som vi sa, så vi får väl höra vad rektorn säger.

2006-09-14 @ 08:55:52
Postat av: Malin

Jättefina bilder :)

2006-09-14 @ 09:20:21
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Catharina

Vad söt Pontus var på bilden, vilka ögon !

2006-09-14 @ 11:44:33
Postat av: Catharina

Jag bloggade nu ang i går, den hamnade lite längre ner.

2006-09-14 @ 14:38:13
Postat av: Saara-Maria

När ja var yngre så visste jag inte ens vem utav dig och elli, vem var vem :-) Men då när ja var hemma hos dig på sommar dagis då lärde jag mig.*ler*

2006-09-14 @ 17:30:26
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Anki

Jag tror att "den" vänstra tvillingen är du....har jag rätt?
You don't miss me??????

2006-09-14 @ 18:22:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Jag är den som är närmast fönstret...

2006-09-14 @ 21:06:37
Postat av: Fia

grejt då gissade jag rätt!!!! =)
tycker det är ganska stor skillnad men det är nog inte utseendet utan utstrålningen.

2006-09-14 @ 22:20:53
Postat av: Sara

Vilken het blondin på nedersta bilden ;D haha, Vad söt Lydia var där, o hon är redan en riktig heartbreaker bland grabbarna har jag hört :)

2006-09-14 @ 22:45:37
Postat av: Karolina

Mamma ser tydligen fram emot smörgåstårta :D

2006-09-15 @ 18:58:36
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tusen tack för ikväll - ni är så härliga allihop! Kände mig så glad när jag åkte hem sen... :)

2006-09-15 @ 23:05:04
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Bettan

Vad kul med lite gamla bilder!

2006-12-04 @ 19:10:18
URL: http://elpa.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)