Veckans summering

25 kilo löja...DiscokungenJag
är just hemkommen från ungarnas disko...och jag måste ju få säga att en del vuxna MÅSTE lära sej att tycka om även andras barn och respektera dom!!! Tänker inte gå in på vad som hänt här på bloggen...men ni som undrar kan mitt nr...
Janne kom hem häromdagen med 25kg löja....en del av dom har halstrats hos grannen i dag men som ägare till en av diskoarrangörerna och till en diskoprins så var jag tvungen att vara på annat ställe...
Jag har hunnit bli mommo igen till mitt(och Ellis)sjunde barnbarn...som enäggingar så är vi genetiskt sett mamma till varandras barn!!!
Min lilla Vicktor fyller 7 år i dag och jag minns dagen han föddes som om den vore i går... han är en sån fin och snäll kille och varje gång jag ser han på skolan så blir jag så stolt över att han faktiskt är min...
Min lille Kasper hade stylat sej klart när jag kom hem från jobbet kl fem...hm...hade inte tänkt att han skulle på diskot men är man snygg och berdd så är man... Jag for hem med han tio över 8 och då var han så trött så trött och ville bara hem i säng!
jag har haft en något hektisk vecka...med både jobb och praktik på dagarna men det har gått väldans bra i alla fall! men kvällarna har gått i tvättens och sömnens tecken så därför har ingen uppdatering skett.
Har även pratat med Malin i kväll, hon mådde bra och lillgossen blir åxå bättre för var stund som går.
Jag orkar inte skriva ner receptet nu men lovar bot och bättring i morgon!!!
Kram på er alla mina vänner!
Det känns så enormt skönt att våra ungar fått sina bran nu och att allt är i sin ordning!
Man kan inte göra annat än tacka den Gud som jag i ett ögonblick inte trodde fanns!!!
Cessi! Jag vill inte att du bara ska finnas i mitt hjärta...jag vill att du ska finnas HÄR hos mej!!!!

Kommentarer
Postat av: Cessi

Jag håller med dig , jag önskar att du bodde närmare mamsen och pappsen!
Gud vad Kasper är söt eller rättare sagt snygg.
Han är verkligen bra på att styla sig !
Ringer imorgon , nu är det nog för sent.
Undrar verkligen vad som skett!?
Puss och kram sötaste sötnos.
Kommer du ihåg Vitnos apropå nosar , hans gulliga trynande och buffande nos....

2006-10-20 @ 22:58:02
Postat av: elli

Men så lik Pontus han är!!!!! Tar man bort det röda runt munnen så hade det kunnat vara Pontus. Kanske om man även kisade, pyttelite, med ögonen. Ring mej när du vaknar och berätta, eller är det det som du redan har berättat????? Grattis till 7:e barnbarnet!!!

Postat av: häxan1

Tänk, Kajsa, killen börja bli VUXEN? han ser så VUXEN UT?
Vad SNYGG, Han är med STYLADE håret.

2006-10-21 @ 09:05:12
Postat av: Sussi

Vilket härligt inlägg - blev glad i magen :)!
Kram!

2006-10-21 @ 10:04:54
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

SOM jag väntat på ett nytt inlägg ;) -kikar in varje dag!! GRATTIS mommo :)

2006-10-21 @ 10:08:41
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Kristi & Joel

Herregud Kaisa vad tiden går. Tänker på det ibland och nu när jag tittar på Kasper så... ja herregud. HAn var så liten när jag höll honom i famnen. Han är så fin och verkligen lik Pontus. Hoppas allt är bra med er och hoppas du fick min gratulation från Elli. Ha det jätte bra. Kram
Kristi

2006-10-21 @ 13:12:59
Postat av: mamma

Kasper kommer att bli en riktig tjejtjusare.Nu har du och elisabet så många pojkbarnbarn att de kan bilda ett riktigt idrottslag av något slag.

2006-10-21 @ 13:48:19
Postat av: Anonym

Nu när jag hört historien så slutar jag aldrig att förundras över vuxna människors beteende. Vilka idioter!!!!!!

2006-10-21 @ 15:22:03
Postat av: Erik

Håller med dig.
Jag tycker överhuvudtaget att äldre ska respektera unga lika mycket som unga ska respektera äldre.
Har förövrigt bytt till vinterdäck idag.

2006-10-21 @ 19:12:23
Postat av: elli

...det var jag som var förundrad...

2006-10-21 @ 20:14:05
Postat av: Ditte

Hälsa Kasper: Grattis Kasper, du var otroligt snygg till discot. Hälsa Malin å resten: Grattis från oss alla.
Alla människor ska bemötas med respekt kanske förutom de respektlösa?

2006-10-22 @ 09:39:17
Postat av: Maria

En trevlig helg på dig! Snart slut men i alla fall :)

2006-10-22 @ 11:25:18
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: aegnes

taj! kanske du skulle kunna skriva till min hotmail å berätta om fredagn.

2006-10-22 @ 12:32:55
Postat av: Lotta

åhh va kasper var fin på bilden, en rigtig snygging. :)

2006-10-22 @ 18:52:09
Postat av: elli

Vad besviken jag är när du inte har uppdaterat dej!!! Men älskade syster, vi synns tomorrow!!!

2006-10-22 @ 20:28:18
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Oj jag läste ditt inlägg nu på söndagkväll!!
synd att jag inte läst detta då vi träffades i kyrkan....jag blir sååå fundersam och tänker vad som helst.

Jag hade velat höra om fredagen, du förstår att när man själv har barn på skolan vill jag verkligen veta ....synd att jag inte hunnit "blogga" på hela helgen....jag kanske ringer dig istället imorgon kväll.

2006-10-22 @ 21:37:10
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Linda

*vinkar*Grattis till bebisen:)

2006-10-22 @ 22:21:00
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Majsan

Hörde av A+A att det hade vart turbulens om discot, hur kan vuxna människor sjunka så lågt?
A var upprörd för att de hade behandlat L o H utan respekt!!!!
Kalle tänker prata med Leif!!!

2006-10-23 @ 12:43:27

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)