Suck...

Här sitter jag en onsdagmorgon och känner att dagarna bara går...
Har nu jobbatsnart 6 dar på raken och haft stängningen...när jag kommer hem är jag så trött i huvet att det inget blir gjort.
Tvätthögen växer och stökigt är det... men vi är ju friska i allafall!
Fick besked från A-kassan i går...ett deppigt besked...jag får ut 279kr om dagen...med reseersättningen och sen avdrag för bensinen så har jag 2500kr kvar som skall räcka en månad...Vet inte om jag har råd att gå kursen...Å ena sidan skulle jag få "praktisera på Ungdomens hus när kursen är slut och då blir det lika lite kvar i börsen!
Nu vill jag ha ett riktigt jobb!
Janne har hämtat lite möbler från sin syrra som vi fått och det kliar i fingrarna att få fixa till det här hemma men det får vänta till helgen...om jag orkar och hinner.
Fy vilket negativt inlägg de här nu blev...
Ska nu vcka mina prinsar och min prinsessa, det är skoldag i dag igen. Själv ska jag med Pontus till tandläkaren kvart över åtta så det hinns inte med min morgonprommis i dag innan jobbet men jag får väl gå på rasten.
Ha en bra dag!
Ditte! Har mejlat min adress!
Cessi! Biljetten.........

Kommentarer
Postat av: Nina

God morgon !!! Fy vad trist det var det där med A-kassan och pengarna....man behöver så väl varenda krona.

Kalaskorten du frågade om på min blogg....hör med Ebba, hon sa att hon skall berätta vad det är för kort !!!

Postat av: Anki

Ha en bra dag!!!!

2006-10-04 @ 08:22:16
Postat av: Catharina

Tänk att allt roligt man vill göra kan man inte göra på grund av pengar, hoppas att dagen blir bra i alla fall. Kramis!

2006-10-04 @ 08:30:35
Postat av: Anna-Lena

Ja så lite pengar klarar man ju sig inte på..

2006-10-04 @ 09:17:02
Postat av: anna

KRAM!!!!

2006-10-04 @ 12:28:13
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Maria

Vink, vink!!

2006-10-04 @ 19:41:01
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej, hej! Jag vann 250 på bingo!!!!

2006-10-04 @ 21:23:03
Postat av: Saara-Maria

Huvva...Dagarna går föööör fort! :-(

2006-10-04 @ 21:32:03
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Linda

Hejsan

2006-10-05 @ 19:08:55
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Lotta

Är det jag som är korkad eller, men hur får du det till 2400? :S men jobbigt å få så lite.. :(

2006-10-06 @ 16:59:00

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)