Mommos lilla goding!

Mommos lilla goding!

Min kamera ger mitt barnbarn röda ögon...hmm...
I dag har jag fört mina små kottar till skolan för att sen hämta min stora kotte och åka till akuten igen...
Där fick han inhalera och sen handlade vi och åkte hem! Joannah och Algot var med.
Väl hemmavid påbörjade jag städning av huset inför min lillasysters ankomst.
Emma hade hämtat pojkarna från skolan som vanligt, TACK snälla Emma!
Sen gjorde jag och Pontus maten, eller vi påbörjade den och Emma och Jesper gjorde klart.
Därefter var det dags att hämta syrran och ännu ett besök på akuten.
Läkaren har skrivit en lapp till dom som jobbar där, så dom vet vad som gäller när vi kommer.
Pontus blir ju bättre men det tar tid...få se om det blir en tredje tur i natt eller om vi åker i morgon bitti...
Pontus testade sugrörsförsöket för nån vecka sen då han var frisk och jag blev rent av förskräckt...
Ni vet det där när man försöker att andas genom ett tilltäppt sugrör... Nåväl, Pontus sa att precis så kändes det för han när han har det jobbigt med astman...
Fåse nu vem som åker ut ur Idol i dag...
jag har inte hunnit kolla alla era bloggar i dag men jag gör det i morgon.
Ha en bra kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ååååååååååååh....skönt! Johan är kvar!!!!!Och Markus!!!!Och Snäckan!!!!

2006-10-13 @ 22:35:01
Postat av: häxan1

hann inte se, hannat på gång....

2006-10-13 @ 23:03:20
Postat av: Nina

Trist för Pontus att ha jobbigt med astman , där känner man sig säkert maktlös som mamma! Fy bubblan också.

Postat av: Malin

Å vad kul att Cessi har kommit! Hoppas att vi också hinner träffa henne någon dag!

2006-10-14 @ 08:24:57
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sussi

Johan skulle ha åkt ut - bums!!
Hoppas Pontus har en bättre dag idag...

2006-10-14 @ 09:45:40
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Erik

Gomorron!

2006-10-14 @ 11:59:50
Postat av: Anki

Vad kul att lillasyster kommit :-)
Hälsa

2006-10-14 @ 12:21:20
Postat av: Majsan

Hans finger var krossad men pojken var vid gott mod, han berättade att när de skulle sy på fingret så skrek han som en stucken gris!!! dwe måste in varje dag och byta bandage....tänk att en sten kan åstad komma sådana skador!!!! Hoppas att Pontus mår bättre!

2006-10-14 @ 13:20:24
Postat av: Majsan

Hans finger var krossad men pojken var vid gott mod, han berättade att när de skulle sy på fingret så skrek han som en stucken gris!!! dwe måste in varje dag och byta bandage....tänk att en sten kan åstad komma sådana skador!!!! Hoppas att Pontus mår bättre!

2006-10-14 @ 13:21:33
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Majsan

Hans finger var krossad men pojken var vid gott mod, han berättade att när de skulle sy på fingret så skrek han som en stucken gris!!! De måste in varje dag och byta bandage....tänk att en sten kan åstad komma sådana skador!!!! Hoppas att Pontus mår bättre!

2006-10-14 @ 13:22:21
Postat av: elli

Ser att min kära kollega hakat upp sej, säkert nervös inför födelsedagen på måndag!!! Hade nu homecomingparty åt Cessi igår eller???? Tycker att Markus är bäst och jag ringde och röstade för fförsta gången igår. Sen kommer Danny och sen kom faktiskt Erik, som sjöng väldigt bra igår.

2006-10-14 @ 16:05:03
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Karro

Jag vet varför det blir röda ögon ;)
Det är blixten du måste ändra till "red eye.." ngt... Då blir det inte röda ögon :) *proffsig*

2006-10-15 @ 20:45:20
URL: http://cruz.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)