Lördag

Så är snart denna dag till ända!
Vi har vart nu förhoppningsfullt sista gången
på akuten med Pontus för denna gång...
Nu mår nästan helt bra! Men fy vilket körande det har varit...
I dag på morgoninhaleringen hade vi sällskap
av Emma och Anton...Lillen hade krupp och fick medecin
för det.
jag och Cessi har tömt klart på kyrkan i Happis...
Jag var helt kurk när vi kom hem...sen var det middag

 och efter det akuten...

Svärsonen har visst skjutit en älgkalv och Kasper ska

med alla medel dit och kolla i morgon...

Han har tusen frågor till Peter om älgen...

Janne har vart i Luleå och jobbat hela dan och imorgon

ska han till Torneå och visa upp hästen till en ev köpare.

jag har fyndat på Intersport!!! Likadana skor som jag har och som är så trasiga

att t om gruset kommer in i dom

vid prommenader...fast för halva priset...400kr!

På måndag skall jag till Sunderbyn med Lydia, hon skall

till ortopeden igen för hennes fot gör ont ändå fast hon

fått inlägg och gått med dom sen i Juli.

Nej nu ska jag söka mej en ny bok...har läst ut

den jag höll på med och är så sugen på en ny bok...

Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag inte kul med rally till akuten...och inte kul för pontus. huvvaligen. då är det till att hålla sig i chaufförs form.

man borde kanske åka till Intersport då ni är flera bloggar som fyndat!! Trevlig söndag på dig !!

Postat av: Sussi

Trevlig söndag härifrån me - och gomorron!! :)
Hoppas ni alla mår bra idag - små som stora...

2006-10-15 @ 09:18:39
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Trevlig söndag!

2006-10-15 @ 13:02:02
Postat av: Malin

Kör försiktigt i morgon!

2006-10-15 @ 16:31:40
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: mamma

Håller med Malin, kör försiktigt.

2006-10-15 @ 17:37:41
Postat av: elli

Sätt för fan på vinterdäcken innan du åker till Sunderbyn!!!!!

2006-10-15 @ 18:51:31
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Ska han sälja den 'kriminella' hästen? :-) *hihi*

2006-10-15 @ 19:53:13
URL: http://saaramaria.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)