En sån dag!

I dag har jag vart på kyrkan i Happis och tagit bort plantor. Det gick fort och var ganska kul att få röra på sej och vara utomhus... men...sen åt jag Cheesemål på Frasses...jag kunde inte jobba efter det...jag blev så trött så jag flög tre gånger på asfalten när jag försökte komma igen efter lunchen...I morgon tar jag med egen mat!
Nåväl, sen när jag kom hem så mådde inte Pontus särskilt bra så det blev en resa till! På vårdcentralen fick vi träffa en läkare som förstod direkt att han mådde dåligt så han fick både cortisindrinken och sen inhalera. Sen lämnade hon en lapp på akuten så att dom som jobbade på natten skulle veta att vi kommer in några ggr till... vi har just kommit hem från akuten nu... men vilken dimma det var!!! Jag hoppas att det räcker med två resor till stan i dag...måste dit med han i morgon åxå om han inte är 100%.
Har ju planerat en liten söstraträff i morgon med Cessi och Annika, men vi får se hur det blir, eftersom jag inte vet i dag hur han mår i morgon...
Men läkaren trodde att det blir tre ggr till i morgon och då ska det vara helst 6 timmar mellan...
Jajaja...nog om det! Kasper har haft Viktor besök här på em och det var roligt. V sade till Kasper när han kom att han skulle vara till kl 2...han menade två timmar...men det lät så¨roligt!
Mina barn och barnbarn har åxå vart här i dag och vet ni!!!!!Algot skrattade till MEJ för första gången i dag!!!!
Janne sitter nu och kollar film med Pontus, det är inte bara för oss att lägga oss och sova när Pontus har jobbigt med astman, det är ju åxå en stor trygghetsfaktor att jag eller Janne sitter uppe med han ett tag.
I morgon kommer alltså min lillasyster hem igen! Just nu sitter hon säkert på tåget i restaurangvagnen med en kall öl, en god bok och....en smaskig chokladbit!
Nu ska jag gå och städa badrummet! Cessi säger att om badrummet är städat när  man får sovgäster så känner dom sej välkomna!
Godnatt mina vänner!
Annika! vi hörs i morgon om våran träff!
Sussi! Du kan åxå komma om vi har våran träff i morgon!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hoppas Pontus känner dig bättre. Jobbigt det där.

2006-10-13 @ 08:28:41
Postat av: Malin

Stackars Pontus... Men vilken tur att ni fick en BRA läkare!

Postat av: mamma

Jag känner igen det där när barnen är sjuka . jag fick ganska många vaknätter när Cecilia hade sina kruppanfall.Vi hade också en bra läkare det är Aoch O när det gäller barnen. Hoppas verkligen att Pontus frisknar till.

2006-10-13 @ 10:45:49
Postat av: Anki

Hej hej. Hoppas han blir bra :-)

2006-10-13 @ 10:53:14
Postat av: anna

säger som alla andra -hoppas han "kvicknar" till!!

2006-10-13 @ 11:15:08
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Catharina

Glömde säga trevlig mysig helg på er

2006-10-13 @ 11:43:33
Postat av: Annika

Hoppas att han känner sig bättre idag! Angående sustra träffen tycker jag att vi kan skjuta upp det om inte Pontus är bättre!!

2006-10-13 @ 12:05:25
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ååh - tackar för inbjudan!! Kommer gärna!! Men säger som Annika - vi tar det när Pontus är ok!!
Hör av dig!
*kram*

2006-10-13 @ 16:27:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

hoppas Pontus mår bättre!

2006-10-13 @ 17:15:32
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Hoppas P mår bättre!
Trevlig helg!

2006-10-13 @ 19:22:41
Postat av: Maria

Trevlig helg!

2006-10-13 @ 19:47:29
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Erik

Vad trevligt det måste vara med "söstraträffar".

2006-10-14 @ 17:24:07

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)