Dopbilden

Antons dop                     Dopbilden  kommer här men vete tusan vart texten kommer... Ni som inte tycker att jag har en lite högre fetthalt på min kroppshydda ser med blida ögon... Jag har hitintills gått 13549 steg...och kvällen är inte slut ännu!!! hehehehe...det är snart sängläge för mej.
Fick i dag höra om ett oväntat dödsfall under helgen. Mina tankar går till dom anhöriga! Träffade människan i förra veckan, det känns så overkligt och olustigt.
I dag har jag jobbat till efter 6, det gick bra, det är ganska kul med stängning för man blir bra bekant med barnen som är kvar eftersom det inte är så många.
Så med andra ord har jag haft en rolig stund!
Lydia har vart på både ridning och teaterträning i dag. Hon kom till mej på dagis och sa att hon mådde dåligt...vet inte vad det är med min lilla prinsessa men en sak är säker...hon och jag måste göra nåt kul tillsammans bara vi två!!! Prinsessor ska man vara rädd om!!!!
I morgon har jag åxå stängning, sen vet jag inte om jag får återgå till min kurs! Jag gillar min kurs så jag hoppas att S blir bra snart.
Nix nu ska jag gnida gaddisarna och krypa till kojs, var så väldigt trött i morse...men min ork kom tillbaks efter min prommis.
Cessi! Har du.....? Om inte...GÖR DET!                          

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

Fin bild :-) *ler*

Postat av: Anonym

Åh va fint foto:)

2006-10-02 @ 21:22:10
Postat av: Anna-Lena

De va jag som skrev..

2006-10-02 @ 21:22:29
Postat av: anna

jättefina!!

2006-10-02 @ 21:42:41
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Anki

Fin dopbild.

2006-10-03 @ 07:58:58
Postat av: Catharina

Den lille set ut att vara intresserad av något helt annat än mamma och pappa... något spännande att titta på !

2006-10-03 @ 08:27:53
Postat av: Nina

Nice bild !!

2006-10-03 @ 13:03:18
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Majsan

Har du inga bilder på faddrarna???
Vad han är söt, den lille då rå...menar jag.

2006-10-03 @ 18:12:54
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Ditte

Vad tråkigt att få så´n migrän, men de var väldigt fina. Kajsa jag har lösenordsskyddat min blogg, men skicka mig ett mail så får du lösenordet.
Kram/D

2006-10-03 @ 18:34:05
URL: http://famaldeman.webblogg.se/augusti
Postat av: Malin

Å vad söt han är! Å du har helt rätt; prinsessor ska man vara rädda om!

2006-10-03 @ 19:38:45
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Annika

Säger som Malin....ta hand om lilla prinsessan. Kanske följa med till Piteå....fast jag far med min lilla prins!

2006-10-03 @ 20:16:03
Postat av: mamma

Det blev en bra bild. Du går flitigt. man orkar mer när man motionerar, säger jag som cyklar till Pellohallen.

2006-10-03 @ 22:00:17

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)