Söndagkväll

Vilken bra ♥Borgmästare vi har!!!! Eller hur?
Såg han i tv:n i morse och blev sååå förvånad över
att han inte sjöng och spelade med ♥Darin...
Ni som hörde ♥Darin i morse...visst var han suverän!!!
TACK ♥Eira för att du gav min mammagris en liten guidad tur i leklandet!!!
TACK åxå ni ♥mammor som fixade till barnteatern!!! Själv fick jag migrän...
Idol då!!! Jag håller med hela mitt stora hjärta på  både ♥Markus och ♥Johan!!!!
Ni som är skeptiska bör lyssna på ♥Johans röst, den är speciell!!!
Eriks röst är jättebra men vanlig....
Jag och ♥Pontus har lyckats få flera i vår omgivning att ge ♥Johan en chans genom
att lyssna!!!! Det är på rösten dom ska försörja sej inte på utseendet....
I dag har mitt lilla hjärta ♥Pontus gjort ännu ett arbete i svenskan...
...men det satt hårt åt...men han gjorde det själv och det är det som räknas!!!
♥Joannah och ♥Peter och lilla ♥ALgot är här just nu, dom blir över natten.
Vi ska ju på Ikea i morgon!!! ♥Peter åker hem för han ska jobba.
Nu är det bestämmt!!!! Jag och ♥Lydia åker samtidigt med ♥Mervi till Gbg i januari!!!!
Jag tar för givet att vi sparar in hotellrummet genom att sova hos söstra min...
Före jul finns det inga som helst tider eller planer på att fara...
Men vad vi ser framemot detta!!!!
♥Cessi!!!! Längtar du lika mkt som vi?
Sms:a mej i morgon när posten kommer!!!! jag ringer Maxi och efterlyser paketet
direkt i morgon bitti!!!!!
Vi fick en livekonsert alà 30 sekunder i går kväll från Iron Maiden...TACK ♥Morgan!!!!!
Vi har gjort en liten bestämmelse här att när vi far hemmåt från stan i morgon
så tittar vi in till ♥Malin på en kaffekopp!!!!
Så, ♥Malin!!!! Vi kommer!!!
Nu ska ♥Joannah spela bingolotto med ♥Prinsessan och ♥Kasper...
hoppas vi vinner mkt pengar....då kan vi bloggavänner göra oss en helkväll....
...på Ikea förståss...
Nix, mina vänner!!! Häv a najs ivning!!!!!
♥Mamma!!!! Det gör inget om ni ringer nån gång....
♥Micke M! Ser framemot bilden...synd att vi inte kunde ses i helg...
GRATTIS TILL ♥EMIL PÅ 2-ÅRS DAGEN!!!!!
GRATTIS ♥ELLI, ♥MAMMA OCH ♥SARA PÅ NAMNSDAGEN!!!

Kommentarer
Postat av: anna

måste bara fråga: har du kollat på posten.se efter ditt paket??? där kan du skriva in kollinummret å söka... för det är väl som "paket" du skickat å inte som "brev" (är det brev så finns ingen möjlighet att spåra nämligen) -ARBETSSKADAD ;).

Lika skoj som alltid att läsa din blogg, den ger mig energi :)

Postat av: malin

Täck älskade underbara moster för vasen - med innerhålll och ytterhåll! Jag blev så glad att jag nästan grinade! Och ni är varmt välkomna i morgon!

2006-11-19 @ 19:33:31
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Cessi

Oh!!!!!!!!!
Jag tror inte det är sant!
Fantastiskt!
Klart ni bor här !
Tyvärr har jag ingen lyxvilla ännu men plats finns det ändå!
Gud vad fantastiskt jättekul!

2006-11-19 @ 19:42:31
Postat av: ula aka syster yster

Jag såg också eran "borgmästare" på tv. Han som borde stå staty på torget :-), Kul!
Vad gäller idol har jag inte så starka åsikter, har inte hört dom så mycket, men jag håller så klart på Markus ändå. Han är ingift kusin i släkten, så jag vågar inget annat.

2006-11-19 @ 19:45:21
URL: http://ullaohman.blogg.se
Postat av: Nina

Vi klarade oss utan dig idag....men jag saknade dig och handväskan....Hoppas du är kvitt huvudvärken :)

Ha en bra dag imorgon på Ikea :)

2006-11-19 @ 19:55:03
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Nina

Vi klarade oss utan dig idag....men jag saknade dig och handväskan....Hoppas du är kvitt huvudvärken :)

Ha en bra dag imorgon på Ikea :)

2006-11-19 @ 19:57:19
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: elli

Vad tråkigt att du fick migrän! Har du kvar tabletter eller? Jag har annars en hel burk.
Jasså ni ska till Gtbrg i januari? Hoppas ni inte missar Olivers dop. Eftersom du redan bestämt resan så åker jag väl själv senare. Ha det så kul i morgon!!!!!

2006-11-19 @ 20:02:31
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Usch för migrän..
Jah håller på Markus;), han är kanonbra:)

2006-11-19 @ 20:08:12
Postat av: Sussi

Har Hadde döpt om sig?
Har lyssnat på Johans röst varje gång - i mina öron är d riktigt falskt... Utseendet har inget m honom att göra, tycker han är riktigt söt! Men skulle jag köpa hans CD å spela högt i bilen??
NOPE!

2006-11-19 @ 21:10:55
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: eira

Det var så roligt att han ville komma o titta! Nästa gång tar du boken med dig, som sagt...*flin*

2006-11-19 @ 22:59:21
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Mamma

Borgmästar Munte, han red på sin Brunte.......
Ja han är inte alls så dum.Vad ni håller igång där borta med vänner och bekanta. Jag har Alice, Sigrid, Christina och Carina, Skulle behöva lite mer rörelse omkring mig.

2006-11-20 @ 17:25:01

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)