Lördag

I dag vaknade jag med huvudvärk!!! 2 Panodil och ett hett bad senare var allt under kontroll...
...dvs jag kunde vara med igen!!!
Har städat i dag och tvättat lite kläder. Det är för övrigt min tredje dag utan gottigotta...
I går drack jag i o f två klunkar glögg innan jag gick till sängs...en ny sorts från Alko som heter
Rom-russin.
Är inte så förtjust i glögg men den här var lite god!
Potatisgratäng och hamburgare med diverse tillbehör blev det till middag som för övrigt
även åts av ♥Keräsjokiborna.
♥Vicktor har vart här och lekt med ♥Kasper, dom har haft så roligt, många höga och hjärtliga skratt
har det hörts.
♥Emma, ♥Nicke och ♥Anton har åxå vart här. ♥Anton är så söt när han sitter med vid bordet i
sin nya Ikeastol!
När det är ♥Algottis tur att använda den får man nog sätta i en kudde...
I morgon skall jag vara butiksråd på Coop...mellan halv tolv och halv fyra...
♥Kasper skall vara hos ♥Emma ett tag då för ♥Janne,♥Pontus och ♥Jesper far med gänget till
Kattilakoski på julbord klockan tre...
Jag tänkte ta med ♥Lydia till stan men då sa Anki att hon kunde hänga med dom på skyltsöndag.
Min bantning går bra! Eller rättare sagt min socker och snacks avgiftning...
Tur att ♥Markus gick vidare till final! Hade helst velat se ♥Johan där åxå...
men man kan ju inte få allt här i världen!
♥Kaspers lördagsgodis består av en klubba!!! han mår så dåligt av allt snaskande så jag måste sätta stopp!
Jag har även två julklappar klara! bara resten kvar alltså...
I går var jag med svärmor och svägerska på stan! Dom ville gå på Rusta och Ikea bl a.
Vi hade faktiskt en riktigt bra dag, det har man ibland rätt att få ha eller hur?
Nu ska jag ta en till skallebankstablett...känner att det dunkar lite...
Blev bjuden på bastu av ♥grannen men jag tackade nej, vet inte om huvudvärker urartar sej...
Men kära vänner!!! Ha en trevlig lördagkväll!! Det ska jag ha med mina ♥barn!

Kommentarer
Postat av: elli

Å jag ska kolla på heartbreak hotell och dricka julmust och ev tjuväta av Saras chips...
Åke är i utebastun med en granne. Häv ö najs kväll

Postat av: joannah

Tack så mycket för mat och sällskap!! jag tycker inte du behöver banta, du är fin som du är!

2006-11-25 @ 20:14:00
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Anki

Trevlig helg själv också:-)

2006-11-25 @ 20:28:46
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Trevlig helg på er med!!

2006-11-25 @ 21:13:13
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: häxan1

Det samma, de samma!
hoppas huvudvärken, ger av sig!

2006-11-25 @ 21:30:33
Postat av: mikael

jag har tagit två öl ikväll ,får se om jag har ont ihuvudet imrgon.det var ett tag sedan man fick ett mail av dig. nu ska jag ta min kvällsmacka och en lussekatt ,ha en trevlig kväll

2006-11-25 @ 22:09:59
Postat av: Ulla

Krya på dig, det är så jobbigt när man vaknar med huvudvärk. Jag försöker också låta bli godis, är en riktig gottegris i vanliga fall, och nu har jag varit nästan helt utan i tre, fyra veckor. Det är ju lättare och lättare att låta bli ju längre tiden går. Idag var det ytterst nära att jag föll dit igen, men jag hejadade mig efter en bit från Simons chokladask.

2006-11-25 @ 22:17:42
URL: http://systeryster.blogg.se
Postat av: Mamma

Håller med Johanna.

2006-11-25 @ 22:22:39
Postat av: eira

Jag håller också med Johanna!!! *vinkar lite*

2006-11-25 @ 22:31:17
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Majsan

Ite minä kannan nitä kiloja.....
annars kan de ju klaga....

2006-11-26 @ 13:36:29
Postat av: elli

Heja syrran!!!! Köp mörk choklad eller sockerbitar. Du kan om du vill och är riktigt motiverad, annars är det lite dumt att börja så här före jul.

2006-11-26 @ 20:16:37
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anonym

Strongt syrran. Det kan ta några dagar men sedan minskar gottsuget.

2006-11-26 @ 21:00:30
Postat av: Nina

Tack än en gång du är som min värsta kurator !!! Tack , tack !!!

2006-11-26 @ 22:06:02
Postat av: MorsanBaloo

Tips på lite bättre gottigotta: minst 70% choklad.(Köp för allt i världen inte med högre % för då smakar det bläää)
Det som är extra bra med den är att ingen i familjen vill smaka. ;)

2006-11-26 @ 22:28:15
Postat av: Linda

Jag ransonerar oxå ungarnas lördagsgodis, tycker inte att man behöver äta så himla mycket snask!

2006-11-27 @ 21:27:22
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)