Ikea

Tänk vad vi har tur som får Ikea hit!!! När ♥Joannah♥ bodde i Uppsala var vi på Ikea varje gång vi var och hälsade på henne.
Vi är även uppväxta med Ikeamöbler!
Jag minns Kontikifåtöljen som vi slogs om att få sitta i...ändå hade vi två stycken!
Köksmöblerna i Pello har vi haft sen 1967 tror jag, och dom håller än!!!
I morgon är det invigning!
jag känner ingen stress av att måsta dit då för vi har ju kvar Ikea även efteråt!!!
Vi har "möblerat" om huset redan i tankarna....
♥Pontus♥ måste få ett mindre databord och vi ett större...
♥Lydia♥ ett nytt skrivbord och så vill jag ha Klippans RÖDA soffor i skinn!!!
Det är en stor lycka att få fantisera lite och drömma...det är inte alla som kan det!
I går var ♥Algot ♥och ♥Joannah♥ här med ♥Emma♥ och ♥Nicke♥.
När jag kom in genom dörren och började prata med lilla ♥Algot♥ så skrattade han
så stort så det tog i mommos hjärta!
På måndag ska jag fara in med flickorna på Ikea...då blir det nog att bära hem servetter...
Vilken omställning det blir nu....jag kan ju köpa ett paket istället för tio!!!! Men vad tror ni? Inte kan jag gå ut från affären med endast ett pkt...
Jag har i dag och i går släpat upp granar på släpet...men vad tunga dom är med all snö!!!
Nu ska jag gå ocj städa hallen!!! Tänkte överraska familjen...hehehe...tror ni att dom märker nåt?
Hoppas ni alla får en bra dag i dag! Och ni som ska och pressa utanför Ikea!!!! Ta det lugnt!!!
Föresten, innan jag tar hallen så går jag nog och slänger mej i badet....med en god bok och två mandariner...

Kommentarer
Postat av: Cessi

Vad läser du för något nu?
Vad härligt det kommer aqtt bli med de sofforna!
Puss och kram från
mig

2006-11-14 @ 10:09:30
Postat av: Nina

Du skrev om julafton inne hos mig...och sSÅ kändes det i morse när jag tänkte på IKEA....varm i kroppen och längtar....den där speciella känslan som jag hade som barn på julafton.

Hoppas du fick dig ett välförtjänat bad och bok-stund.

Postat av: Anna-Lena

Jag fantiserar oxå om allt nytt vi ska ha;)
Ha en bra dag!

2006-11-14 @ 14:52:47
Postat av: Catharina

Jodå man kan komma ut från IKEA med bara en påse värmeljus.. härligt att bara strosa runt och drömma och planera...

2006-11-14 @ 14:56:51
Postat av: Sussi

Hur blev hallen?? Märkte familjen att du slitit??

2006-11-14 @ 18:10:32
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

mitt första ikeabesök tänkte jag ägna åt att bara kika runt lite -ingen panik, IKEA kommer väl ändå för att stanna...
HA DET BRA!!!

2006-11-14 @ 19:01:10
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Mamma

Hoppas att du njuter i badet med boken, mandarinen och drömmarna om Ikea.

2006-11-14 @ 20:09:11
Postat av: Linda

Visst känns det lite konstigt att kunna köpa bara en sak på Ikea!
Jag tänkte gå på invigningen, inte köpa bara kolla mest

2006-11-14 @ 20:20:26
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Ja inte tusan kan man köpa "bara" ett paket servetter, minst 5 :-)

2006-11-14 @ 20:36:06
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Snurran

Ni har tur ni...*grön av *..närå..ska vända bilen dit lite här framöver! *Äntligen*

2006-11-14 @ 22:33:09

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)