gäsp...

Idag har jag verkligen haft mkt att göra... Slutade jobbet halv två...
for hem och gav ungarna mellis och sen vidare till Peter och Joannahs
lägenhet för att städa den.
Jag och Emma fick upp farten rejält innan det var dax a tt dra sej hemmåt
för att fixa middag!
In med maten och ett 20 minuters toabesök...sen tillbaks till städningen igen.
Emma fick migrän så jag fick hjälp av♥ Vicktor♥ i stället!
Det är jättelängesen jag har fått en egen stund med mitt äldsta barnbarn!!!
Vi hade både svettigt och jobbigt och roligt!
Tiden gick så fort...klockan var efter 7 när vi gick ner till Emma och Nicke...
Där drack jag kaffe och diskade sen alla burkar som Nicke kommit hem med...
Alltså lunchburkar! Sen hem igen och kolla på Bonde söker fru...och nu sitter jag här vid
datorn och tar igen mej lite inför...tro det eller ej...JAG SKA GÖRA PEPPARKAKSDEG!!!!
Jobbar till 4 i morgon och sen har jag städdag i hemmet, under den tiden får mina
minstingar baka lite peppisar så vi har nåt gott att fika till kaffet.
Janne skall till Luleå i morgon på kurs så han blir nog halva kvällen borta.
På fredag har jag funderat på om jag ska ta en ledig dag...På kursen får jag
280:-/dag, så jag tänker att det gör inget om jag "skolkar"...Om jag hade jobbat
så hade jag inte skolkat!
Nix, nu väntar ingredienserna på att bli nåt...
Ha en bra kväll!
När jag i kväll kryper till kojs så blir det nog med Stefan&Krister igen...


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår inte att du nödvändigtvis måste krypa till kojs med Stefan och Krister , jag tycker då att de är allt annat än vackra.

2006-11-08 @ 22:15:14
Postat av: Fia

håller med föregående talare hihi

Pepparkaksdeg lät inte helt fel... inte förtjust i kakorna alls men degen... =)

Du hinner så mkt på dagaran...

Postat av: Majsan

Handdukarna kostar 50 kronor styck!!!!!

2006-11-09 @ 08:15:53
Postat av: Nina

Har också deg i kylen som väntar på utbakning, blir kanske till helgen. Är så härligt med doften av nybakade pepperakakor.

2006-11-09 @ 09:03:09
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: häxan1

ha så roligt, med pepparkaks bakning..

2006-11-09 @ 11:47:17
Postat av: Maria

Man kan köpa färdig deg på affären!

2006-11-09 @ 13:39:13
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: anna

pepparkakor -mmmmmmm

2006-11-09 @ 17:07:16
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Sussi

Vad hurtigt med pepparkakor i november... Här blir d annas på burk. Sen får barnen gegga lite strax före jul :)

2006-11-09 @ 17:41:20
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Erik

Jag kanske tittar ikväll på "The Office", säsong 1

2006-11-09 @ 19:05:31
Postat av: Anki

Men inte får man skolka ajabaja

2006-11-09 @ 19:34:33
Postat av: malin

Jag har köpt två förpackningar med köpesdeg :)

2006-11-09 @ 19:50:27
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)