Söndagkväll

Nu är det då verkligen på tiden att jag uppdaterar mej... tiden rinner i väg och hux plux är det ny dag!
I fredags var vi till Luleå. Det var jag bakom ratten, Pontus brevid som guide och Malin och Joannah i baksätet som underhållare... Dagen gick fort och jag köpte till mej själv två linnen och ett armband.
Vi hade sån tur på parkeringen när vi komm till Luleå...just när jag gett upp och tänkte irra i väg till nån annan parkering så fick jag syn på en bil som börjat backa ut...såg åxå ett fordon som var beredd på att få den platsen...jag var fräck och tog platsen...hehehe...
Vi åt på Waldorf, alla tog pizza utom Pontus som år friterad kyckling.
När vi kom hem for Janne till Hadde på bastu och hur lördagen blev kan ni ju lista ut...
I dag har vi haft kalas på badhuset för Lydia fyller ju tio år på onsdag och vi ville ordna ett lite annorlunda kalas. Det var jättekul! Ungarna fikade först och Lydia fick paket, sen blev det bad och efter det varmkorv!
Kan varmt rekommendera arrangemanget, det kostar 750kr att hyra bassängen.
När vi kom hem åt vi middag och sen for Janne med storpojkarna till Risön och hämta båten och jag och kottarna for till Annika.
Vi satt och planerade våran gemensamma söstraträff som går av stapeln hos Annika den 9 juni, hoppas ni kommer!
Nu ska jag borsta mitt garnityr och hoppa i säng med "två bröder" som är en film!!!!
Ha en bra natt och en bra morgondag, så hörs vi!
Cessi! Ring mej i morgon, börjar jobba halv ett.

Kommentarer
Postat av: aegnes

ifall man nu är bjuden på gemensamma söstraträffen så är det ju studentdag hos oss då. så jag får nog avsstå, tyvärr.

2006-05-29 @ 08:28:22
Postat av: Sussi

Har åxå gasat in på en parkering några gånger framför en annan bil, moahahahaaaa! Hur var d att hoppa isäng me Två bröder!? Nåt som rekommenderas!? =D

Postat av: Nina

Visst känns det skönt nar man kan "knycka" till sig en P-plats !!! man måste få vara lite fräck ibland *hi,hi*

2006-05-29 @ 12:20:18
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Kul me Luleå.., och kul med ett annorlunda kalas!

2006-05-29 @ 12:39:35
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Karolina

Jag tror hon menade att jag var bakis igår :D

2006-05-29 @ 13:14:01
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Erik

Waldorf är verkligen en trevlig restaurang, god mat och trevlig atmosfär.

2006-05-29 @ 17:03:25
Postat av: mamma

Det är ju tur som har Pontus som guide när du är ute på dina äventyr.

2006-05-29 @ 17:38:46

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)