Segt

Fy så seg datorn är....har försökt att kommentera era bloggar men tji fick jag, ska göra ett försök till innan jag kryper till kojs.
I dag har vi vart till Kalix Bm och fått bekräftat att Lydias utslag är av allergiskt slag och inte en pencillinbehövande infektion...jag borde bli läkare!
har åxå vart på sjukgymnastiken och fått Scanlab på min armbåge.
Jobbet har gått bra, tiden gick så fort för jag tog min grupp som för övrigt endast bestod av tre telingar, ut i skogen och söka efter blad som vi sen undersökte och tittade även i en bok vad det skulle föreställa. Det har vart lite småkallt i dag, faktiskt ångrade jag att jag inte tog på mej långfillingarna...
Elli har fått sej en ny bil och hon skulle komma hit och visa den...vi väntar ännu...
Emma har inte fått sin bejbis ännu!!!!!!!
I morgon ska vi som sagt var till S-byn, det lär nog ta hela dagen och eftermiddagen för Janne ska med...
Jag är så väldigt trött just nu och vet inte hur länge jag orkar vänta på bilvisningen...
Men visst är det skönt med ljuset!!!! Sommaren är ju ändå underbar, väl värd att vänta på, tycker att början på året är så kall och mörk...
Träffade en gammal elev på Konsum i dag, han kom och pratade med mej, det var jättekul för jag kollade på han när han stod i kassan och tyckte att han såg så bekant ut. Han var på skolresa och på väg till Luleå.
Nej nu måste jag gå och kolla mina kottar, dom har inte somnat ännu så det blir till att gå in och prata lite allvar...
Ha en skön natt bloggisar så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

I dag fick jag in mitt inlägg...fast jag skev den i går...

2006-05-10 @ 07:43:24
Postat av: Annika

Du är faktiskt en duktig doktor....det är bra när man kan rådfråga dig!!!

Postat av: Nina

Hoppas du fick den en skö natts sömn.

Kajsa , det där med disciplin som du skrev....jag har ingen disiplin när det gäller övriga hushållet ( skolan är jag ju tvungen att göra )....känner igen mig om det där med att vika tvätt, blir lika förbannad på tvätthögen varenda gång för den blir inte mindre av sig själv *skratt*.

2006-05-10 @ 08:33:09
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Malin

Att du är en bra läkare har jag ju sagt för länge sedan! Varför tror du att jag ringer till dej istället för vc när det är något med mina ungar??? Förresten så tycker jag att det är sååå tråkigt när du inte bloggar så ofta längre!

2006-05-10 @ 08:46:17
Postat av: Häxan1

säger samma, omöjligt, nu förtiden, att kommentera, men kanske det är "LJUSARE TIDER", som gör det omöjligt!

2006-05-10 @ 09:11:56
Postat av: Mamma

Skönt att det inte var något annat än allergi, visst är allergi nog allvarligt men ändå.Du är nog doktor Granvik.Min dator krånglade också i går kväll, skrev en kommentar till Erik, men den fastnade inte!.Hoppas att Emma snart får sin baby.

2006-05-10 @ 10:05:12
Postat av: Sussi

Jag såg att du var trött imorse Kajsa, hade tillåme pyamasbyxorna på dig ;)... Nä, skämt åsido - varva ner nu, d är ingen som blir glad av att mamman går in i väggen! Kram...

2006-05-10 @ 12:49:10
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Lotta

ska säga åt mamma att hon ska komma å visa bilen idag (har absolut inget med att jag kollat säsong 2 av vänner klart å tänkte låna S3 från jeppe) haha.. ;)

2006-05-10 @ 13:33:31
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Anki

Visst tusan kan du få min fläskmage!!!Varsågod! Så blir man av med den då....

2006-05-10 @ 17:26:33
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Erik

Jaså, har Elli fått sig en ny bil, vad är det för märke?

2006-05-10 @ 21:23:20

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)