minus 0,2...

har jag gått ner...
Vi har haft en hektisk helg med fester och planteringar...
I fredags var vi hos Annika och Hadde, vi hade en mkt rolig kväll, jag drack Fun light och vad dom andra drack kan ni ju gissa er till...men kul hade vi!
På lördag skolade vi plantor så man nästan såg i kors...det var jag och Cessi och Annika! Häxan kom med fika och sinkade därigenom oss...vi fick ju dricka mer kaffe så vi kunde äta lite bullar...
På kvällen var vi och grattade min Joannah, och kan ni tänka er! Hux plux var jag chaufför igen...
Senare på kväller for Janne till Hadde på herrbastu och jag stannade hemma och bakade bullar. Elli och flickorna kom hit så Cessi bjöd dom på lite vitt vin och vi surrade på, när bullarna var klara gick jag och Cessi  ner till växthuset och skolade lite till!
Sen tänkte vi ha en myskväll med laxmackor och kall öl...gissa vad som hände? Vi somnade! Hann iallafall äta två mackor och dricka ett halvt glas öl...men det var den myskvällen...
På söndag var det inte så mkt skolning för vi skulle fixa plats till alla plantorna...men lite fick vi gjort i allafall.
jag och Lotta skjutsade Cessi till Ötå för hon skulle sen därifrån med bussen till Pello!
JAG SAKNAR ´MIN LILLASYSTER JÄTTEMYCKET!!!!
På kvällen for vi till majbrasan och där surrade vi med alla vi känner och jag undrade om det blir en tjejafton eller en herrafton... Senare hos Elli och Åke så klarnade! Det blev herrafton...
Vi for till Harju och hämtade Lydia och Emma och där fortsatte herrarnas afton...
När vi kom hem och alla ungarna somnat så hdae jag en liten tjejafton...jag åt ostbågar och drack vischyvatten och läste en bok!
I dag har fliten lampa lyst här på kyrkholmen! Annika och Hadde kom till undsättnig i v-huset och vi fick fantastiskt mkt gjort!
Lydia for med Janne till stallet medans jag och Kasper och Joannah följde med Annika och Wille till Tampis!
Har köpt både gummistövlar och joggingskor till Kasper.
I dag har Janne sett årets första igelkott! Vi tror åxå att hararna haft möte på ängen...såg tiotals vita harar stå och "prata" med varandra...
Nu är det slutsvamlat för i kväll! Nu ska jag borsta tänderna och gå i säng!
Ha en bra natt kära bloggisar!!!

Kommentarer
Postat av: anna

full fart hos er hör jag!!

2006-05-01 @ 23:31:27
Postat av: Mamma

Igårkväll började isen gå Lillan och jag gick ner och tittade, det var ganska mörkt. Idag går den för fullt. Jag önskade att jag bott närmare er så kanske jag har kunnat vara till någon liten hjälp.

Postat av: Nina

Fullt ös , förstår att du inte hunnit med uppdatering tidigare!!

2006-05-02 @ 08:40:51
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: aegnes

mötte ni inte en cyklist som vinkade åt er i kukkolaskogen när ni var på hemväg? fast de gick väl så fort för cyklisten så ni inte hann se den?!

2006-05-02 @ 08:44:21
Postat av: Sussis Mamma

Lottovinsten - vilken lyckträff! Fick ett "nytt" golv med den fina ´mattan! Hahahaha!

2006-05-02 @ 12:16:35
Postat av: Sussi

Nå - blev de "nåt" hos er!!!???

2006-05-02 @ 12:17:19
Postat av: Cessi

...och jag saknar dig!!!

2006-05-02 @ 18:39:48
Postat av: Annika

Vi får nog snart ha en karaokeafton....alltså DAM afton! Det är ju din tur!! :-D

2006-05-03 @ 14:41:47
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: joannah

haha ni kan ju ha karaokeafton hemma hos er mamma, jag är säker på att jesper skulle uppskatte det hihi

2006-05-03 @ 16:52:03
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Häxan1

Synd, att jag FICK inte, PRAKTISERA hos ER;-D..........

2006-05-03 @ 19:42:37
Postat av: Lotta

tack att du tog med mej ti ö-tå åxå.. :)

2006-05-04 @ 08:00:25
URL: http://lottis.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)