Min primadonna

Min primadonna

Barnen var så duktiga och glada i kvällens föreställning! R-M får verkligen fram det bästa av barnen, hon är enastående måste jag säga! Borde ha sagt nåt i kväll men kom inte på det just då!
Föräldrarmötet var väl helt ok, först surrade Leif om mobbingsenkäten som skolans alla barn har svarat på och sen berättade Elisabet om arbetet i klassen. Det var inte att f-möte som det var förr i världen, då det fanns tid för föräldrarfrågor...tänkte ta upp set där om bilbältena som INTE fanns i den finska bussen när ungarna for till Rovaniemi förra veckan...
I dag har jag städat databordet och datahyllan, sen har jag sanerat köket och tv-rummet, bara skurningen kvar...
Pontus mår mkt bättre i dag även om han skitont i höften och i övre delen av armen, men så länge han säger att det är inget att åka "in" för så är det väl så...
Nu ska jag ta en kvällsmacka och sen krypa till kojs, det är en dag i morgon åxå...
Erik! Månne om detta är en bild att visa J?
Cessi! jag skickar bilder till dej i morgon!
Godnatt kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin bild på Lydia, verkligen !!!!
ja visst är det kul att R-M jobbar så bra med barnen !! Verkligen rätt person på rätt plats.

Du somnade inte på vägen hem.....av trolldrycken ?? *hi,hi*

Postat av: emma

va fin lydia är som vanligt ,va ? hade dom inga bälten i bussen jävligt dåligt konstigt att vicktor inte sagt något

2006-05-24 @ 06:22:42
Postat av: eira

Det var en rolig föreställning - min Oskar tyckte att teater-kläderna var fina!

2006-05-24 @ 07:04:13
Postat av: fia

Åh vad fin bild på Lydia tycker hon är lik Emma på den!

2006-05-24 @ 08:05:24
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: joannah

Våran lilla prinsessa, hon är så söt!

2006-05-24 @ 09:08:01
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Sussi

Å vilken fin Lydia! Vad synd att vi missade teatern, men Moa var ju bi igår =)... Hon var åxå söt! Jo d där m bussen - bra att föräldrar reagerar! =)

2006-05-24 @ 09:38:35
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Cessi

Jag väntar med spänning på bilder.
Gud vad söt hon är!

2006-05-24 @ 10:22:35
Postat av: Mamma

Ja man är ju en stolt mormor

2006-05-24 @ 12:17:31
Postat av: anna

såååå himla söööt tjej ni har :D

2006-05-24 @ 14:19:46
Postat av: elli

Och jag är en stolt moster!

2006-05-24 @ 17:49:01
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Malin

Lydia är helt underbar...men det visste vi ju alla redan :) Men vilket konstigt föräldramöte!

2006-05-24 @ 18:54:05
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Erik

Jag visade bilden för Johan redan innan jag läste ditt förslag. Han frågade vem det är. men han hade en sådan min att jag misstänker att han visste. han tycker säkert att kusinen är söt.

2006-05-24 @ 19:03:06

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)