Melodifestivalen

Heja LORDI!!!! Nu hoppas jag verkligen att finnarna tar hem vinsten i kväll! Givetvis är jag trogen mitt hemland och hejar på Carola åxå MEN LORDI är bäst!!!
Hoppas att jag orkar vara vaken...ska söva Kasper nu och då brukar jag somna själver åxå...
Har inte gjort så speciellt märkvärdigt i dag mer än fixat tennisarmbåge till Elli...hon har hjälpt sin handikappade syster att panta burkar och flaskor...
Jag har lånat en massa böcker från bokbussen i måndags och har just börjat med den andra...jag blir så inne i läsandet så jag glömmer tid och rum, ja allt annat blir så bortglömt...Janne fick göra middan...
Nej nu blir det "Hopp i säng - för peng"... föresten gillar jag åxå Ukrainas bidrag!
Ha en skön evening bloggisar så ses vi hos Eira klockan 14,00 i morgon!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom ihåg att vi är kyrkvärdar imorron...och jag som inte har tid.....håller på att städa källaren, mindre kul.

Postat av: eira

Ni är såååå välkomna!

2006-05-20 @ 22:59:59
Postat av: Sussi

Jag önskar ibland att jag åxå skulle ha ett läsarintresse... Bara ligga å slappa m en bok, men jag är för rastlös :(

2006-05-20 @ 23:07:10
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: kajsa

JA!!!! LORDI vann!!!!

2006-05-21 @ 00:03:50
Postat av: elli

Det var för att du ringde och röstade. Själv VISSTE jag att dom skulle vinna och det utan min röst!!!!! Så du är kyrkovärd idag? Jag har lackat klart 3 dörrar. Kl 10 får vi ta upp dom fr. källaren och sätta dom på plats. Sedan är det 2 dörrar kvar. KUL! Ska fixa odlingslådorna i dag. Och middag, va nu det sk bli!

2006-05-21 @ 07:22:27
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: mamma

Var det du som röstade fram Lordi! Hoppas att du inte inspireras att ta på dig nån mask när du ska vara kyrkvärd.

2006-05-21 @ 08:53:15
Postat av: anna

vi hejjade också på LORDI!

2006-05-21 @ 09:50:29
Postat av: Cessi

Pimmi........

2006-05-21 @ 11:15:11
Postat av: Erik

Tycker att det oftast är slätstrukna låtar på melodifestivalen, brukar inte mäkta med att sitta en hel kväll framför TV:n för medioker musik, men Lordi var annorlunda enligt min mening, därför var det roligt att de vann.

2006-05-21 @ 13:47:57
Postat av: Lotta

du heja på carola som säger attd et e en sjukdom att vara homosexuell, att man måste operera sej så man ser ung ut hela tiden för att lyckats..? en "förebild" som säger att man inte duger som man är.. Inget på henne är äkta. *hatar carola*.. Nee, bra att Lordi vann.. :-)

2006-05-21 @ 16:03:36
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: elli

Ja fy fan (f´låt mamma och Cessi) för botox divan!!!

2006-05-21 @ 17:25:21
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Annika

Tack för en trevlig dag hos Eira!

2006-05-21 @ 21:08:36
Postat av: Malin

Men herregud moster, om du nu är hemma hela dagen så kan man väl i alla fall kräva en liiiten uppdatering!

2006-05-22 @ 12:39:13
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)