Kvällsfika

Kvällsfika

I går så kvällsfikade jag nånting väldigt gott! Och drack även ett glas öl till! Lägg märke till dekoren på mackan som ligger på glaset! Den gjorde Janne för att visa b la Göteborgskan  hur duktig han är på det!
Vad gjorde jag annars i går? Jo jag var på sjukgymnastiken och fick behandling för min onda arm, konstigt egentligen hur jag är som person...jag kommer att denna sommar vara så gott som återställd i min arm och ändå känner jag mej så stressad inför att åka in till stan och få min behandling...
Sa till Janne i går att jag nog blivit en rejäl mupp....
Nåväl, Jag har åxå jobbat på frillo och det gick fort och bra som vanligt, nästa vecka börjar jag att jobba från 10 till 3...men då får jag ju lite mera lön åxå så det ser jag framemot! Min senaste löning räckte till veckohandlingen...
Nästa vecka åker förskolan - trean med buss till Rovaniemi, dom åker finsk buss från Happis, jag har ringt till skolan och pratat med en lärare om det går att ta rätt på huruvida det finns bälten i den finska bussen...finns det inte så stannar i allafall min dotter hemmavid!!!
Elli har satt in en bild på sin fina bil på bloggen men det funkar inte att kommentera...och hennes inlägg kom med tre ggr...
På med säkerhetsnålar nu bloggisar! Vi är med och stöttar barn som far illa!
Nu ska jag troligen ta mej ett varmt bad och läsa en pinfärsk serietidning...sen blir det veckohandling inne i stan innan jag får min armbehandling!
Pontus for till skolan i dag och jag hoppas att det går bra, han har tagit med sej medecin och är fullproppad med medecin... Gympan får han skippa i dag för det orkar han inte med hursomhelst. Han har vart inne hela veckan och i onsdags hängde han med till S-byn, sen var han dålig i går igen, men tack Gud för regnet! På kvällen var han ute ett tag och i dag är han lite piggare.
Här ska ni få läsa min handlingsplan!

Vetemjöl
ciabattabröd
gul paprika
vaniljsocker
cacao
polarbröd
pålägg
ost
mjölk
bitsocker
mineralvatten
lätta
maskindiskmedel
vitpeppar
gurka
fil
rödbetor
äpplen
kotletter
kött
flintastek
salt
strösocker
bullformar
margarin

Sen tillkommer det ju förståss allt som inte står på listan men som jag barainte kan gå förbi utan att slänga ner det i korgen...
Ha en bra dag bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fisiga ni är :-) du glömde gredagsgodis på listan :-)

2006-05-12 @ 08:06:08
Postat av: emma

det var jag som skrev ovanstående inlägg det ska stå fredag

2006-05-12 @ 08:06:43
Postat av: Kajsa

Nix, jag glömde inte det...för det inhandlas på Gustavssons...

2006-05-12 @ 08:10:30
Postat av: Annika

Åhh, tänk vad bra när du blir helt återställd i armen!!!

Postat av: joannah

glöm inte bort att din näst äldsta dotter hade tänkt åka med till stan!

2006-05-12 @ 08:23:24
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Cessi

hahahahahahaha....bra jobbat Trädgårdsmästaren!
Finfint!
Fisbollar!

2006-05-12 @ 08:37:04
Postat av: Mamma

När jag såg din långa lista trodde jag först att det var sådant du skulle äta, men när jag kom till maskindiskmedel förstod jag att jag hade fel.

2006-05-12 @ 13:24:24
Postat av: anna

härligt m kvällsfika... ;)

2006-05-12 @ 15:57:55
Postat av: Lotta

Haha, väldigt intressant med listan, kan man räkna med veganska negerbollar när du handlar cacao..? ;)

2006-05-12 @ 16:37:19
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Anki

Har du blitt mommo ännu????? Jag menar förståss den senaste...

2006-05-12 @ 17:18:46
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Har faktiskt skickat en ros till Bobbys begravning...

Elli: (d går inte att kommentera din blogg - MEN WOW, vilket vrålåk! GRATTIS!!!

2006-05-12 @ 18:06:48
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: elli

Vad ska jag göra åt min blogg så att den funkar då? Jag gillar mammas inlägg!!!

2006-05-12 @ 19:08:21
Postat av: elli

Det går nu att skriva kommentar till min blogg!!

2006-05-12 @ 19:16:37
Postat av: Erik

Till eftermiddagskaffet tryckte jag i mig två stora glassar, det var min Fredagshandlingsplan.

2006-05-12 @ 19:33:09
Postat av: Fia

lite kul att se vad andra handlar, ungefär som att snoka i badrumsskåpen =)

2006-05-13 @ 00:19:28
Postat av: Malin

Å vad skönt, vi ska handla idag och jag orkar inte skriva någon lista - så jag kopierar din och skriver ut den om det är ok :)

2006-05-13 @ 10:30:49
Postat av: Häxan1

Jag och LISTOR, skriver det, men oftas glömmer jag den på bordet, och sen får jag handla efter huvudet, och resten blir oköppta!

2006-05-13 @ 10:50:57
Postat av: Cessi

...du menar väl ändå Poolarbröd....?

2006-05-13 @ 15:15:34

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)