Klockan....

går alldeles för fort, hinner inte ens vara aktiv bloggist...
jag har tillbringat dagarna i v-huset och när kvällen kommer är jag så väldigt trött så jag orkar inte bråka med datorn! Som ni säkert alla har märkt så är det inte alltid så lätt att kommentera...
I dag ska jag till Luleå på Konsumstämma...vet ej hur jag blev inblandad i den eftersom jag endast blev tillfrågad om jag kunde vara butiksråd...hmmm...
jag kommer aldrig att kunna avancera till en orienterare...Janne har förklarat tiotusentals gånger hur jag ska köra för att komma till det stället som stämman ska vara på...hopplöst...sa åt han att ha mobilen nära till hands om jag skulle hamna på vägen till Sundsvall...
I morgon ska jag jobba med Agnes på skolan först och sen på frillo, det blir alltså jobb hela dagen.
På lördag har jag just hört att det kommer att bli kanonväder...men då ska jag servera kaffe på Konsum...kom och fika mellan tio och ett...jag bjuder...men då är det alltså på Konsum!!!
I dag far min syster till Göteborg...snyft...förhoppnings vis kommer hon hem när pappa fyller år. Annika! Vi får hålla tummarna för det och kanske vi då kan ta en karaokeafton för damer....herrarna får bara lyssna...
Nej nu ska jag hjälpa Janne med lunchen...det blir pyttipanna...och jag kan duka...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror Kajsa att du dkall önks adig en GPS i julklapp eller så och så ber du janne programmera in vart du skall så följer du den.....du är som min mor.....hopplös när det gäller att hitta !!!

Men ni två hittar i alla fall till kyrkan och det är inte heller illa pinkat *skratt*...

Postat av: Nina

Hur visste du tiderna den 21:a Maj i kyrkan ???
bvar ser du dessa tider skulle vara kul att veta lite iförväg vilken tid man skall dit.

2006-05-04 @ 11:34:04
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Annika

Jajjamän, karaoke blir det när Cessi kommer nästa gång!!

2006-05-04 @ 11:35:37
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Gott me lunch, kanske man själv skulle laga nåt... Hoppas du hittar HEM iallafall ;)!

2006-05-04 @ 11:41:23
Postat av: eira

Kanske jag kommmer på kaffe hos dig - på Konsum! *ler*

2006-05-04 @ 13:47:39
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är ganska lik din moder, hon brukar också bli inblandad i det mesta. Hoppas att det gick bra i Luleå.

2006-05-04 @ 20:05:05
Postat av: Anonym

Du är ganska lik din moder, hon brukar också bli inblandad i det mesta. Hoppas att det gick bra i Luleå.

2006-05-04 @ 20:10:41
Postat av: Erik

Eftersom du blir tillfrågad inger du nog förtroende. Var lugn, jag ska inte avslöja att du är rädd för spindlar.

2006-05-04 @ 21:59:20
Postat av: Lotta

Gratis kaffe tackar man väl aldrig nej till.. ;)

2006-05-05 @ 09:27:38
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: fia

nej dygnet har för få pigga timmar... men men vad kan man göra?!

Hoppas du inte kom vilse

2006-05-05 @ 17:49:07
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anki

Inte för inte att du är min syster!!!Jag hittar inte heller nånstans. Går nästan vilse hemma också:-)

2006-05-05 @ 19:05:05
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Häxan1

Vad GÖR DU, i Konsum, ÄR DU INTE ICA_MAXI kunder?
Jag såg Dig, idag, på skolgården!

2006-05-05 @ 21:11:45
Postat av: Malin

Jag fattar inte hur du orkar! Du har så många järn i elden på samma gång! Förresten, nu är jag sjukskriven, så om ni behöver hjälp i växthuset någon dag så är det bara att hojta till! Jag kommer som ett skott!

2006-05-06 @ 11:09:55
Postat av: elli

Fan Kajsa!! Säj till på skarpen att du inte vill vara med nästa gång. Det räcker väl att du är med i teaterföreningen och hjärtebarnsföreningen och kyrkvärd och...

2006-05-06 @ 20:08:43

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)