10-åringen

10-åringen

Jag kan ju bara gratulera mej själv till att jag får vara mamma till denna underbara lilla gumma!!!
Jag tror att Lydia vart vaken sen halv 6...men vi lät henne ligga kvar i sängen och låssas sova till halv 7...
Om ite livet hade blivit så som det blivit,  och händelsernaannorlunda så skulle vi ha haft förutom Emma och Joannah: Sandra - Anneli - Rasmus - Maja... istället blev det Jesper - Pontus - Lydia - Kasper, vilket jag är väldigt glad och tacksam för i dag!
Jag och Kasper gjorde tårtan i går men den blev inte som vi tänkt oss, det blev besvärligare än nånsinn att göra Lydias tårta Kaspervänlig...men Lydia sa att det inte gjorde nåt!
Jag har satt middagen i ugnen och börjat med negerbollsdegen, Det kommer en "bolldiggare" hit på em...nämligen David Täikkö!
Ni som vill får komma hit och fika i kväll!
Nu ska jag sätta kläderna på Junior för han studsar omkring här och är djupt oroad över att missa samlingen på dagis och den börjar kl nio...
vet ni att varje gång Emma fyller år så gratulerar jag mej själv till att ha vart mamma i lika många år!!!
Anton med familj var här i går, han är faktiskt lite lik Joannah på nåt sätt, fast Kasper tycker att han är lik Hampus.
Ha en bra dag i dag!
Erik! Denna bild är väl fin att visa J?

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Va söt hon är!!

Postat av: anna

såååå fin hon är din 10-åring!!! Lite lustigt, jag & D "fyller" också 10 år idag ;)

2006-05-31 @ 09:51:44
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Annika

Grattis till Lydia än en gång, har grattat henne redan på morgonen!

2006-05-31 @ 10:12:35
Postat av: Anonym

Grattis till Lydia en gång till - hann me d på ditt förra inlägg imorse! Jag kikar in på kvällen m mina största små =D, Viktor å Moa skulle ABSOLUT till Judila å fira idag! ;)

2006-05-31 @ 10:44:01
Postat av: Sussi

Ja d där ovan var ju jag - är på mammas dator...

2006-05-31 @ 10:44:42
Postat av: Malin

Å att min älskade lilla gumma har blivit så stor! (jag lite min är hon allt!) Vi kommer med ungar och presentar efter mitt UL!

2006-05-31 @ 11:26:57
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Häxan1

Grattis STORA flicka, det är DIN dag i DAG!

2006-05-31 @ 13:18:59
Postat av: Erik

Bilden blir jättefin att visa, vidarebefodra gratulationer från oss i Umeå.

2006-05-31 @ 19:17:52
Postat av: Majsan

Jag grattade pigan på morgonen med kramar,
frågade om hon nu fått sina presenter för hon har ju väntat på dessa i flera dagar.Gratta henne en gång till !

2006-05-31 @ 19:36:04
Postat av: Sussi

Tusen tack än en gång för en mycket trevlig kväll! Som Vanligt! OCH - vi vääääntar här ;)!

2006-05-31 @ 19:42:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)