Villken dag....

Villken härlig dar vi har haft i dag...var hos Suos och grillade korv och drack kaffe och satt i solen och pratade. Jag och Annika och Joannah fick dessutom kolla på semesterkorten... I morgon ska jag jobba och sen blir det middagsförberedelser och bullbak...har inte fått tummer ur...och gjort det ännu men nu brådskar det lite för vi har ju kalas på onsdag. Kasper ska vara på dagis hela veckan och vänja sej vid att leka med kompisar, han har blivit lite av en ensamvarg av att vara hemma och leka med sej själv...
Från och med i morgon ska jag och Annika köra hårt! Jag måste bli av med tio kilos överviktigt fläsk till sommaren!!! Jag tänker INTE göra nån annan människa glad genom att äta/fika mm om jag inte vill!
Det enda kruxet är ju om jag vill...
Ska ev  åka till Kalix och kolla på en skoter i dag/kväll, vi får se om det blir av! En var i Töre och en i Kalix.
Nu ska jag hämta Lydia som är hos Henny för hon har lite matte kvar att jobba till i morgon när dom ska lämna in boken.
Jag hoppas i allafall att ni alla får en bra söndagkväll!!! Jag och Eira har bra smak eller hur?! jag tror att jag är en av många som har handväskor i parti och minut och som älskar det!!! Föresten är flätorna mina nu! Har betalt tillbaks min skuld till mamma och det känns så skönt!!!! Tack mamma för att jag får låna när jag vill!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här är också en som samlar på väskor, du har nog ärvt en del från din mor

2006-03-26 @ 19:12:21
Postat av: Sussi

jag vevar väl ihop en havregrynsgröt till fredag då eller =( !? Svårt att hitta vin som passar...

2006-03-26 @ 19:49:52
Postat av: Annika

Vilken härlig dag vi hade i dag hos "suster"!! Ja, fr.o.m imorrn är det andra bullar som gäller. Vi måste spara en massa points, Sussi tänker bjuda oss på nåt jättegott så det gäller att ha en massa sparat!!! :-D

Postat av: AnnBritt

Ni ska nog få smaka något gott OCH kalorisnålt snart...

2006-03-26 @ 20:24:43
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Kajsa

När det är bjudningar blir läget helt annat...

2006-03-27 @ 06:09:28
Postat av: elli

HA!!! Vänta tills vi sätter igång med korpens steget. DÅ om inte förr blir du inspirerad, det blir som ett gift ska jag säja dej! Ät och må gott nu. Och det var så mysigt att ha två sustrar på besök på samma gång. Det måste vi göra om!!! Och då räknar jag med att sustrarna har egna chaffisar...

2006-03-28 @ 13:30:47
Postat av: elli

Nå inte vet jag om din väska är så jävla fin. Jag har sett finare. T.ex alla mina som ligger i garderoben. Jag väntar på den ultimata väskan, och innan jag hittar den så fylls mitt väsk förråd med SNYGGA väskao minsann. He-he

2006-03-28 @ 13:33:13
Postat av: Majsan

Här är en till som gillar väskor, vi skulle kunna sälja dessa säger gubben.
Jag har nog fört detta vidare till mina flickor.
Alla har vi olika smaker eller hur?

2006-03-28 @ 18:40:43
Postat av: Sussi

Nämän Kajsa - nu har alla uppdaterat utom du å haxan!

2006-03-28 @ 21:13:38
Postat av: joannah

nu tycker jag att du är lite seg på uppdatering mamma...

2006-03-29 @ 09:04:50
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: fia

visst är det jobbigt med besvikna miner när man säger nej tack till fika...
hoppas kalaset blir en höjdare!
nu kommer snart mina sekt kompisar och jag måste städa men det tycker visst inte Luna....

2006-03-29 @ 11:13:32
URL: http://lunasmammas.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)