Morgonpigg...

Jag har klivit upp klockan 7 och stekt kotletter...min svärmor med syster och son har vart här på lunch och jag ville inte bjuda på nåt segkött...
Men vad det har regnat i dag! Det positiva är ju att det mesta av snön har rasat ner från taket.
Köttet blev bra, ja allt blev gott och bra faktiskt, Peppe gjorde kladdkaka till efterrätt som vi åt med glass.
Sen har familjen Täikkö vart här och det var jättekul för det är så längesen dom vart här. Ungarna har lekt ute i säkert två timmar, Hampus och Vicktor var rejält blöta men inte Kasper.
Jag vet inte vad vi ska hitta på för middag, känner mej mätt ännu men ungarna måste ju få nåt att äta.
Janne har vart med Heikki och kollat på bandy och Lydia är hos Henny nu och är i full färd med att få sova över där.
Nu ska jag klura ut lite mat till barnen och sen tror jag att jag far en sväng till mina guddöttrar och kollar in lite läge där...
Ha en bra kväll kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Gud-döttrarna hade det säkert bra, har du hört från deln andra halvan???
Hoppas att begravningen var fin!!!

2006-03-18 @ 19:54:00
Postat av: Nina

10.30 skall vi vara i kyrkan, mamma sa så. och jag framförde om förslaget att hon läser den där sista texten och börjar i kyrkan...hon sa att hon får se....beror väl på prästen , kanske....

Postat av: Mamma

Jag har haft broccolisoppa och hör och häpna jag trodde det var våffeldag i dag, men det är ju nästa lördag, menjag hade redan gjort smeten , när pappa sa att det inte var våffeldag.
Har sytt gardinerna idag. Hittade du någon mat till children?

2006-03-18 @ 22:44:59
Postat av: Sussi

Ja du å Nina är duktiga, har nu skrivit d 4ggr... på min, ninas, eiras å din blogg!!!! Va kul me våfflorna "Mamma", det är såna gånger det smakar extra bra, haha!

2006-03-19 @ 12:52:31
Postat av: Erik

Korv Stroganoff är alltid gott.

2006-03-19 @ 14:56:14

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)