Genrepet

Ja, så där...vi har ju inte tränat på sångerna så mycket och det är inte för att vi inte har velat utan för att det inte funnits tid för det, så i en del nr får vi ha texten på notstället och den som står närmast får hålla i orden...
Agnes kände inte igen att det var jag i en scen, ska inte säga i vilken men jag tror inte att hon hade så rena glasögon på sej...elller hur Agnes?
Musikmässigt var det inte så bra för vi hörde inte våra röster bara musiken men innan vi for därifrån så funkade det!
Jag är bara lite nervös...har sovit skitdåligt i natt för jag har haft så in i nordans ont i benen och ena höften.
Sen har jag faktiskt haft en liten lessen stund här i dag, tänker så mycket på Jannes pappa, jag såg kort på han när han fyllde år i januari och ´satt i sin säng och mumslade på tårtan som Inger hade bakat. Han var så sorglös och omedveten om nåt annat än just den goda tårtan, jag blir både rörd och lessen när jag tänker på det.
Jag och Mervi har fixat tilltugget, allt är sponsrat! Visst är vi duktiga? Vi har dukat så fint i jumpasalen och baren är färdig....information att föra vidare till A:s Janne och J:s Peter... Kvällens bartender är min Emma!
Kasper är något intresserad av föreställningen...Dom kommer hela min familj och tittar i dag och Kasper frågade mej om han får ta med sej en leksak...hahaha vilket fans man har!!!
I går var jag och kollade in Juppes sortiment!!!! Har nästan bestämt mej för små och tunna flätor som går att återanvända. Det gäller bara att få min Janne på rätt linje...fast i och för sej så är det ju min skalle och mitt hår, jag vill så gärna ha tillbaks mina flätor nu!
Nej nu måste jag kolla vart Janne har tatt vägen och när han kommer hem för Lydia ska hämtas och jag vill inte att hon ska behöva gå med blött hår, för dom har nämligen vart iTorne badhus från skolan i dag.
Ha en bra kväll kära bloggisar! Särskilt ni som betalt 100kr för att se oss!!!
Cessi, var är du? Saknar dina kommentarer och telefonsamtal!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad sur jag blir att jag jobbar varenda kväll när ni har teatern.....lät så härligt. Allt är färdigt, baren m.m. Det känns så konstigt att inte komma dit ikväll, då det liksom hör till traditionen. en stor spark i baken till er alla och lycka till ikväll så jätte mycket.

2006-03-03 @ 14:52:25
Postat av: fia

envisas med att lägga mig i... skulle gärna sett er föreställning! Hoppas allt går bra! Älskar den där känslan som brukar infinna sig bakom kulisserna precis innan man kliver fram! Spänd förväntan! Saknar allt det där. Kanske får dra igång nåt i min egen lilla by!

Postat av: aegnes

hördu kajsa. mina glasögon var nyputsade! du ska ju ta åt dig beröm för att jag inte kände igen dig.

2006-03-03 @ 21:16:26
Postat av: eira

Nå?? Hur gick det? Berätta berätta!!!

2006-03-04 @ 06:12:32
Postat av: Anki

Grattis vad ni är duktiga o modiga allihop. Fast du kom av dig lite så gick det ju skitbra.
Kram nu åker jag på semester. Hoppas de har internetcafe over there. Si jo

2006-03-04 @ 08:49:42
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Ja du kära syster! Din sångröst ska du vara stolt över, för den är bärande och du håller tonerna och dessutom sjunger du bra!Och dina skådespelartalanger ska du åxå vara stolit och glad över. Du är jättebra och jag älskar scenen där du kommer in på scenen och tittar på publiken och sen går å sätter dej på parkbänken. Ska fota lite i kväll så Cessi får lite aktuella bilder.

2006-03-04 @ 09:14:52
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Cessi

Mm, gör det!

2006-03-04 @ 09:48:48
Postat av: Erik

Kajsa, kan du inte berätta hur det var, tänkte åka snålskjuts.

2006-03-04 @ 14:24:35
Postat av: Mamma

Jag skulle gärna betala 100 kr för att få se teatern, du får berätta sedan.

2006-03-04 @ 16:41:29

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)