Blodapelsiner...

har jag inte tänkt att köpa utan jag sitter och hoppas att mina ungar inte får den förbannade magsjukan igen...fattar inte att föräldrar skickar sina barn till dagis/skola när dom ligger hemma och spyr...nån gång måste ju denna eländiga epedemi ta slut! Om alla hålls hemma tills alla i familjen är friska så slutar vi andra att få den...
Idag har vi vart hos farmor och hjälpt henna med handel och lagning av stolar. På fredag har vi ju begravningen och jag gruvar mej verkligt för den!
Jag har även gjort mazariner till minnesstunden, Jannes andra syrror skulle åxå baka nåt.
Vi ska vara i kyrkan redan halv 11 och jag vill ju hinna gå in i kyrkan och se kistan med ungarna för att dom ska kunna orka vara med.
Kasper är så liten så jag tror inte att han kommer att vara lessen på det sätt som vi andra, får ta med nåt till han så att han sitter stilla. Lydia har tagit detta så hårt och nu verkar det som att hon lugnat sej lite, men man vet aldrig hur reaktionen blir i kyrkan med all vår sorg och sen att se kistan och veta att där inne ligger farfar.
Jag är just nu proppmätt och sugen på en prommis, har ätit en mazarin och lite deg... tror att jag förbereder middan och går en sväng innan jag äter. Vi ska äta tacos i dag för det har jag lovat Lydia.
I morgon ska jag jobba på frillo från halv 12 eller det blir först med Majsan i ettan.
Har just pratat med min lillasyster från Gbg, hon var i tvättstugan och vi pladdrade på i säkert 45 minuter.
I morgon åker min ägghalva utomlands...usch säger jag bara...hon borde hållas hemma!!!
Nej nu ska jag fixa krubbet och sen röra på fläsket!
ha en bra dag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hallåååå! Vi ska på promenad! Häng me så blir d kuligare!

2006-03-14 @ 17:35:09
Postat av: Annika

Usch för magsjuka! Vet inte om jag törs föra wille till dagis!!

Postat av: Mamma

Konstigt att magsjukan kan vara så ihärdig. Här hör man knappt av den.Begravningar är alltid tunga, hur än man vrider och vänder på det men jag hoppas att det går bra.

2006-03-15 @ 08:19:49
Postat av: elli

Medans du stretar i kylan ligger ägghalvan på playan!!!

2006-03-15 @ 11:12:59
Postat av: Sussi

Varför åker inte halvorna tillsammans - som ett ägg.. typ..? Då kan man kanske få åka på en biljett =D !!!

2006-03-15 @ 12:53:51
Postat av: Erik

Ta det bara försiktigt så att det inte blir en omelett.

2006-03-15 @ 18:46:38

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)