Äntligen...

blev datorn ledig... Jag har vart på en väldigt trevlig och underhållande mammakväll! Sussi är verkligen en pärla i köket, sitter nu här och nästan ångrar att jag inte tog en tredje sväng av efterrätten...
Det är så skönt att sitta några stycken och prata, utan gubbar så man slipper överrösta varandra... I kväll fick alla prata! Min Pontus kom och mötte mej med Stinas skoter och han körde så försiktigt för han vet hur skrajsen jag är. När jag kom hem så kom Kasper och mötte mej i dörren med en fet kram och sa att han längtat så mycket efter mej...han var så trött men ville absolut inte gå i säng förrns jag kom, så vi låg i sängen och kollade på på den senast inköpta Scoobidoo filmen. Lydia hade ont i sina fötter så dom lindade jag in och Tom skulle sova över så jag plockade fram sängklader till honom. Det är så roligt att komma hemmifrån ett litet tag för alltid när jag kommer hem så har jag vart efterlängtad!
Nu sover nog alla i huset utom jag, ska kolla vilken film jag sätter på tv:n så att jag kan somna...möjligen blir det Jönssonligan.
Till Erik säger jag att jag har städat allt utom legot...har lovat att hjälpa han med sorteringen i morgon när vi kommer från Pello...
Tack än en gång Sussi för en underbar middag med förrätt, huvudrätt och efterrätt och allt trevligt prat vi hade!
Nu blir det Jönsson och sängen för mej, ha en skön natt kära bloggisar så hörs vi i morrn!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är de skönt att ibland göra nått annat än saker åt alla andra i famlijen. Skönt att sköta om sig själv o slappna av lite själv.
Är påväg till jobbet, vi ses, ha en bra dag.

Postat av: joannah

Vad trevligt ni verkar ha haft det=) jag hoppade i säng vid 23 tiden, skit trött, var förbi enbuske och sen till emma och nicke!

2006-04-01 @ 08:11:08
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: fia

lät som en riktigt skön och bra dag, man behöver sånt!

2006-04-01 @ 10:40:13
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: elli

Herreje´stanes! Jag såg på Så ska det låta och sen isäng för att där se James Bond i 3:an som börjat kl 8 Men jag somnade!! Vaknade 2 med migrän! Bläh!!!

2006-04-01 @ 11:43:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tack själv för det trevliga sällskapet! Vilken tur jag hade att ni kom å höll mig sällskap allihopa! Hade blivit rätt trist annars... Välkommen åter!

2006-04-01 @ 13:03:50
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: elli

Fan Kajsa! Byt lay out på din blogg!!! Denna här är inte DU!!!

2006-04-02 @ 07:31:00
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Cessi

Jag håller med Elli !

2006-04-02 @ 16:40:11
Postat av: eira

Jag måste nog också hålla med Elli! Byt layout - detta är inte du!!

2006-04-03 @ 09:12:07
Postat av: Filip

lslsslslllslslslslslöslslslslsllslsllslldslsdlldldldldldlcddddlldldldlsdldddddldlfögögööggöggögöögöggögögbgggggg

2006-04-03 @ 10:17:32
Postat av: Kajsa

Tack filip! Den kommentar var bäst!!!!

2006-04-03 @ 10:33:30
Postat av: Karolina

jag tycker din blogg var fin som den var! :)

2006-04-03 @ 16:49:51
URL: http://cruz.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)