Uppdatering

Bröllopsdagen gick bra ändå...jag och Joannah satte upp myggtältet och sen satt vi där och frös hela kvällen...det blev på nåt konstigt vis korsdrag...hehehe... Vi fick fint besök av K-J som vart i Nya Zeeland i ett halvår...det blev en intressant  berättelse om den resan. Sen kom grannarna och firade oss med en flaska vin som förövrigt inte öppnades...vågade inte utmana migränödet...
Peppe och Peter for till Hadde på bastu och Lydia hade en kompis här på övernattning.
I går for jag med Pontus till stan för att inhandla lite sladd till högtalaren som vi har ute på altan...ska snart utmana Hadde... vi lämnade åxå in travet och hade missat Mariannes häst...den blev tvåa!!!! Det var så spännande eftersom den galopperade från start, kan tänka mej hur nervös M var...GRATTIS! Det kändes jätteroligt! (Alltså att hästen blev tvåa inte att M var nervös)
Sen planterade jag tjugonio krukor med Elli, Lydia och Kasper, det gick jättefort när vi gjorde det tillsammans.

Annika och Wille var här en sväng och sen tog dom med sej Kasper hem till dom, och jag som inte såg att Annika vart hos frissan....
Vad tycker ni bloggisar att jag ska göra med mitt hår? Är något desperat, ser ut som amerikansk fet hemmafru...
I dag ska jag bara göra saker till mej själv...håller nu på att skotta bort sanden som vart under trallen på vår uteplats, det ska bli gräsmatta där, nu med vårt myggtält så behövs ju inte trallplatsen mera.
Lunchen i dag kommer att bli enkel och snart för jag är svinhungrig...Janne har åkt till Happis med blommor och sen kommer han nog att fara med Pontus till Lappträsk för att klippa där.
Nåväl kära bloggisar, ha en bra dag!
Annika! Kom hit i dag igen, Peppe har gjort en kladdkaka och jag måste ju kolla in en sak...
Elli! Du med! Du har ju tjatat på Peppe om den där kladdkakan...nu har han gjort den!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ååå, då får man gratis musik här snart över vuopio...

Postat av: Anki

Ska du ha disco ute?

2006-06-18 @ 13:28:18
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Mamma

Synd att bilden av Lydia blev så mörk, men det syntes ju i all fall.Ser att det blev ett litet firande i alla fall.

2006-06-18 @ 14:46:52
Postat av: Erik

Klipp håret kort och färga det illrött.

2006-06-18 @ 15:24:32
Postat av: Kajsa

Erik! Skojar du?

2006-06-18 @ 15:52:42
Postat av: Erik

Är jag känd för att vara en skojare, kanske? Nej, fixa en punkfrisyr med lila tuppkam, duger det nu kanske?????

2006-06-18 @ 17:56:07
Postat av: Cessi

Hm Erik....jag håler inte med dig riktigt om ditt frisyrråd till Kajsa.
Jag tycker i första hand att du låter håret växa till sig lite och kanske färgar du det i någon färg du är sugen på.
I andra hand tycker jag du blonderar det sådär snyggt som du hade en dag förra sommaren , du hade det kort och den frisyren hade du inte så många dagar tror jag men du var fin i det , jättefin.

2006-06-18 @ 18:33:14
Postat av: Malin

Gå till frissan (en BRA frissa) och säg att dom får fria händer! Då får du garanterat en ny frisyr som du inte haft tidigare - och som du med all säkerhet gillar!

2006-06-18 @ 20:09:20
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Nina

Jag håller med Malin, det brukar bli bästa resultatet. Jag är oxå som en hemsk skata i skallen men vet ej hur jag skall lösa det....jag ringde en frissa i övertorneå för att kolla om jag får tid där....men först i slutet av juli !!!! Näe då blir det väl saxen IGEN som jag får använda och hugga av det jag kommer åt.

2006-06-18 @ 21:05:24
Postat av: Annika

Åhh, nu har jag ju missat Jespers berömda kladdkaka!! Men jag kommer över nån dag efter jobbet!!

2006-06-19 @ 08:12:51
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Majsan

Jag håller med de andra, att gå till en frissa och säg "ta för hela slanten" då kan man garantera att du blir klippt.......

2006-06-19 @ 13:21:16

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)