Morgonfika...

Morgonfika...

Så här såg bänken ut i morse...efter Kaspers egenhändigt fixade morgonfika...visst är han kreativ?!
I går jobbade jag på dagis till klockan ett, sen övervägde jag om jag skulle baka bullar eller gå ut och fixa krukorna men det kylslagna sommarvädret bidrog till att jag körde bullbak... Sen snabbt middag till familjen, Lydia skulle till stallet med Janne så det var ju lite brådis.
Sen for jag till mitt tillfälliga x-tra jobb och kom hem närmare halv nio...DÅ var jag sugen på att gå ut och fixa lite med kom ur stämning för Janne hade jobbat hela dan och orkade inte...hm...
Somnade sent omsider för att vakna i morse...hahaha...vilken nyhet va?
Nu ska jag gå ut och fixa mina krukor så att jag får nåt gjort i dag i allafall, ska ju jobba igen så tiden är lite knapp men pengar behövs så då är ju NÄSTAN allt jobb intressant.
På lördag har jag och Annika planerat in vår gemensamma tjejträff och jag hoppas att ni kommer ni som kommer...
Glömde skriva att Lydia tog sitt första dopp i havet i söndags när hon var hos sin kompis J P-PM...hon var så nöjd att hon hann före Pontus!
I kväll har  vi träff hos Anki och det skall bli roligt! Vi är ju några som undrar hur hon ska hinna baka Sverige bakelser till oss...
Vilket trist väder vi har!!! Svinkallt är det! Känns deppigt om sommaren skall fortsätta i detta väder...
Jag längtar till onsdag som är min SISTA dag på gamla jobbet!!! Sen är jag FRI att göra precis vad jag vill!!!! Det värsta är förståss att jag inte riktigt vet vad jag vill... men semester ska jag ha!!!
Skulle vilja göra en liten tripp med familjen men vet inte riktigt när och var...
Under dessa år som jag har vart sjukskriven och har haft ont så har jag stundomtals mått skitdåligt, det kan man faktiskt göra om man vet att det onda kan ge med sej först om några år samt att man p ga det onda inte kan jobba kvar på sitt jobb och just därför blir uppsagd...plus att alla hemmavid förväntar sej att det är nån slags ledighet för att ta hand om familj och hem...alltså att vara sjukskriven...
jag hoppas på en snar remiss från Sunderbyn och att jag får den hjälp jag behöver så att jag kan börja min resa mot det bättre måendet...I bland har magen svidit som ett öppet sår så fort jag insett att jag faktiskt måste göra lunch eller åka in till stan och handla...
Nej nu kom det in nån...och det var ju Joannah...fast hon for igen...men det kanske var ett tecken på att jag ska ut och fixa krukorna...
Ville bara säga att det känns faktiskt lite bättre nu när jag vet att det bara är 6 arbetsdagar kvar!!!
janne skulle grilla lax till middag så vi äter nog korv och makaroner till lunch...verkligen avancerad maträtt...
ha en bra dag bloggisar!!! Nu går jag ut!!!
Cessi! Varför ringde du inte i går? Ring i dag istället då!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ja-de är trist väder..Hoppas solen och lite varmare väder är på G iallafall-har hört att värmen kommer till helgen..??!

2006-06-06 @ 11:42:59
Postat av: Sussi

1. Sverigebakelser - jag trodde hon skulle göra ny smörgåstårta!? ;D
2. JAG VET vad du kan göra efter onsdagen - komma hit på morgon-fikor :D!!!
3. hoppas verkligen du får hjälp nu - så även du kan njuta av livet till 100%
4. Att avslutningsvis läsa din blogg är som att se Så Ska D Låta m Peter Harrysson! Han hälsar alltid till mamma - du hälsar till Cessi! Roligt :D!!!

Postat av: Sussi

OCH 5. Va fint Kasper har fixat frukost! Me hjärtan å allt... Sånt där måste vi åxå börja fixa... Bjöd han dig på sängen eller? Gulleplutten--- Han MÅSTE Moa gifta sig med =D!!!

2006-06-06 @ 11:58:30
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Håller med dig DET ÄR SVINKALLT !!!!!!!!!!!!!!!!
Snygg frukost grabben Kasper fixat sig.

Kavaljern på bilderna från lördagen känner du igen för att han ´harr ju bott i karungi i flera år.

Sedan på söndagen är vi kyrkvärdar...orkar vi det eller skall vi skaffa oss ersättare om det går??!! Vad tror du?? tänk om vi luktar på söndag f.m. som att vi tagit för mycket nattvard *skratt*.......

2006-06-06 @ 13:13:21
Postat av: anna

fin frukost!!

2006-06-06 @ 16:01:51
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Mamma

Du får nog ta det lite försiktigt och inte jobba ihjäl dig.Läs min blogg och ge lite kommentarer det är roligt.

2006-06-06 @ 17:49:24
Postat av: emma

vad duktig han är lillebror

2006-06-06 @ 19:29:55
Postat av: Linda

jättefina smörgåsar såg det ut att ha blivit av alla hjärthål:), vad duktig han har varit

2006-06-06 @ 19:50:49
Postat av: Cessi

Vilken gullig frukost!
Kajsa; jag testar ringa idag efter jobbet....Har nog ringt vid *fel*tillfällen.
Igår när jag ringde svarade Pontus och den sötingen var ensam hemma!

2006-06-07 @ 07:44:23
Postat av: Catharina

Hej och tack för igår ! Det var jätte kul att prata med någon som förstod vad man menade, ser fram emot när du skall ringa till mig !! Har sparat din bloggsida så att jag inte behöver hitta dig via hilldur

2006-06-07 @ 14:56:47
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: eira

Det var kul o ses igår igen!! O har vi tur så ses vi kanske snart igen!

2006-06-07 @ 17:04:12
URL: http://hilldur.blogg.se/

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)