Tisdag

Spännande rubrik va?! I går hann jag vika kläder så att jag ser den andra hyllan...förstår ni då att jag har ganska mkt kvar...
Jag gjorde även bulldeg som Joannah bakade ut...TACK! Jag hade ingen ork och energi till det så jag var väldigt tacksam till att dotra min tog över!
Efter lunchen i går blev jag svintrött...satte mej i fåtöljen och läste i min bok men somnade...
men men...det är väl kroppen sätt att säga att man ska vila när man är trött!
Janne gjorde middag i går och under tiden for Annika och jag till stan för att göra olika ärenden.
Senare på kvällen tog vi oss ett kvällsdopp... dvs, jag och Annika tittade när ungarna badade...
Både Wille och Kasper "simmade".
Kollade lite på allsången och sen kom det!!!!! Morden i Midsommer....vilken höjdarkväll! MEN jag somnade...brukar aldrig hända att jag somnar till en brittisk serie...
Nåväl, i dag är en ny dag och resterande klädhög ska vikas!
Har mera energi i dag och det är skönt!
Lydia har en kompis här som sovit över och jag hör att dom är vakna nu...ingen ro och ingen vila...
Brukar sitta och läsa lite innan huset vaknar och alla ska ha allting...
Ha en bra dag blogggisar!
Tror inte att det blir sandbankarna i dag...hahaha...det spöregnar ute!

Kommentarer
Postat av: Anki

Varför inte sandbankarna? Det är ju inte så mycke folk då:))
Ha en bra dag

Postat av: eira

Håller med Anki - man behöver inte trängas då ju!!!

2006-07-12 @ 09:49:36
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: häxan1

Enda, VAD JAG LÄSER PÅ MORGONEN, är Norrlänskan :-)

2006-07-12 @ 09:51:41
Postat av: Catharina

Tack för gårdagens samtal, det kändes jätte skönt. VI kommer att höras. Nästa vecka skall jag vara ledig i fyra dagar, kollar om stina skall vara i happis, då kommer vi förbi

2006-07-12 @ 10:05:51
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Nina

Ha en skön läsar dag i regnet !!!

2006-07-12 @ 10:25:09
Postat av: Erik

Här har det slutat regna iallafall.

2006-07-12 @ 17:42:04
Postat av: anna

:)

2006-07-12 @ 17:53:22
Postat av: Anna-Lena

Va snällt av Joannah å hjälpa dig me bullbaket!

2006-07-12 @ 18:55:48
Postat av: Malin

Men varför doppade inte du dej? :)

2006-07-12 @ 20:15:39
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ja denna värme är tröttande - skulle kunna sova middag VARJE dag... om man fick tillfälle :)

2006-07-12 @ 20:32:35
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Fia

jo jag bakar den själv tycker om att baka. Å tycker om att ha knotroll på saker... ;-) Sen är det ju svindyrt att köpa tårta en bröllopstårta för 50 pers kan ju lätt gå på flera tusen så här kostar dem kanske några hundra knappt det så eg kanske jag bara är snål?

Skulle varit kul att hänga på sandbankarna med er men det är ju lite långt att åka...


Å Hoppas det går bra på AF! Nu lär väl arbetsmarknaden börja blomstra i haparanda bara å välja å vraka nästan!

2006-07-13 @ 08:58:02

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)