Packad picknickkorg...

Packad picknickkorg...

Som ni ser så blev det ingen picknick på stranden idag...fast det hade inget med Anton att göra...det var helt enkelt för kall blåst och barnen här i huset hade en allt för lat moder...
har vart med ungarna till stranden två gånger, gjort lunch och middag, fört returpapper....och lääääääääääääst ut den senaste boken och börjat med en ny!
Janne mår bra i dag, han har t om vart och fiskat med Kasper och Vicktor och Nicke...inga fastnade krokar i dag inte...
Jag har ringt till återförsäljaren av vår kamera och fått reda på att garantin håller ännu...puh...vilken tur!
Ska skicka in den i morgon och blir därmed kameralös i tre/fyra veckor...hur ska det gå?
Allsång på stranden har vi ju åxå avnjutit samtidigt med Jespers goda kladdkaka...vem var bäst på allsången då? Jo jag tycker helt klart Andreas Jonsson!!!! och givetvis förståss självaste herr Lundin!
I morgon skall vi åka hem till Pello och se hur dom har det. Ska bli kul som vanligt! Skall göra klart lunchen som vi tar med för det blir enklast så eftersom Kasper inte äter allt!
Dom i mitt tycke bästa svenska artisterna är: Hammerfall. Tomas Ledin, Marie Fredriksson....det finns fler kommer bara inte på dom andra...
nej nu ska jag tillbaks till spisen för att göra ännu en kulinarisk upplevelse för familjen...
Ha en bra kväll bloggisar!
Monika! Ha en trevlig resa med ditt barnbarn!
Malin! Haka på till Pello i morgon!
Cessi! I love You!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Men åhhh-han är bara för gullig!

2006-07-04 @ 21:42:33
Postat av: Sussi

Men guuud - åh va sött! Tänk om jag skulle ta ett sånt på Hilda... Får nog lägga henne i tvättkorgen då :(
Du glömde Sussi! Å så ett litet trevligt meddelande bakom... ;O

Postat av: Majsan

Nog är han för söt den lille, tänkte köpa just en sådan korg med min man sa att" behöver du den?"
då lade jag tillbaka den.

2006-07-04 @ 21:55:40
Postat av: eira

Söt-propp!

2006-07-04 @ 22:13:19
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: elli

Vilken bild!!!! Sött!!

2006-07-04 @ 22:14:04
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Fia

så sööt! Och vilken fin picknickkorg!!

2006-07-04 @ 22:17:52
Postat av: Annika

Helleduttane vad söt!!!
Men du, menar du verkligen Allsång på stranden?? Har jag missat den???!!!!

2006-07-05 @ 07:56:43
Postat av: Nina

Ja, har det varit allsång på stranden??

2006-07-05 @ 07:58:52
Postat av: kajsa

Nej...Allsång på Skansen...skrev lite fel...

2006-07-05 @ 08:02:50
Postat av: Anki

Åh vilken goding i korgen...

2006-07-05 @ 10:35:09
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Malin

Han är ju helt bedårande juh! Vi hänkade inte med till Pello denna gång - ska åka när Hampus är hemkommen från Paris istället!

2006-07-05 @ 15:51:33
Postat av: mamma

Det var mycket att läsa på din blogg. Roligt när ni alla var hem hit idag. Men tiden gick alldeles för fort, kom ihåg karamellerna när ni farit. dessutom hade jag en polarispåse till i frysen såg jag sen.

2006-07-05 @ 19:28:38
Postat av: Lotta

måste få jesper att exprimentera och göra en vegansk kladdkaka nångång.. :P

2006-07-05 @ 19:43:06
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Erik

De artister du nämnde är jättebra. Hammerfalls "Knights of the 21st Century" är en riktig höjdare och då har de ändå många andra bra låtar. Jag minns när vi var till badhusparken i Piteå och lyssnade bl.a på Tomas Ledin.

2006-07-05 @ 20:13:52
Postat av: Karolina

nej men gud vad söt bild!
Jag sa ju garantin ;)
Hade jag haft min gamla kamera hemma hos morsan så hade du fått låna den! :)

2006-07-05 @ 21:13:09
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Bettan

Den där picknick-korgen kan jag ta hand om =)!

2006-12-04 @ 20:05:05

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)