Lördag...

Hej mina vänner! TACK för era fina kommentare i mitt förra inlägg!!!!! Det är en känslig bok som är mkt värd att läsa (när man kan alltså)!!!
Idag har jag vaknat med ont i halsen...har tagit två Panodil och det känns inte bättre...tror att jag har lite feber åxå.
I går var vi till familjen Täikkö som hade en stor överaskning på gården...en hoppborg!!!! Jag hade med Kasper, Jesper och Vicktor  och dom hade jätteroligt! Jesper hade roligt för han satt ju och surrade på med Stefan....
Sen när barnen hoppat så fick dom bada i poolen och därefter var det glass!!!
Jag drog in till Happis sen för att handla lite till kvällens grillning men Peter och Joannah och Benka och Marie och Petter och Klara.
Vi hade verkligen en trevlig kväll! "Storgrabbarna" for till Hadde på fredagsbastu och vi andra satt här och pratade, tur att vi hann prata för sen när grabbarna kom tillbaks så fick vi knappt en syl i vädret... men kul hade vi i allafall!!!
Nu till min lista!!!

5 saker som jag har i min garderob
väskor
skor
onödiga kläder
för små kläder
användbara kläder

5 saker som jag har i min frys
bullar
jordgubbar
viktväktarmat
korv
en gädda

5 saker som jag har i min bil
stereon
cd-skivor
en penna
mobilen
plånboken

5 saker som jag har i min handväska
pointsräknare
almanacka från Allas
läppstift
lipsyl
en plastsked

5 saker som jag har på köksbordet
duk
bitsocker
tidningar
15 dinosaurier
2 kaffekoppar

5 personer som jag skickar detta vidare till
Majsan
Elli
Lillebror
Lillesyster
Annbritt


Vet inte hur i hela fridens dagar denna mörka text kommer bort....
Ha en bra dag bloggisar och håll tummarna för Älvlaget!!!



Kommentarer
Postat av: anna

höll tummarna, men... ;)

2006-07-22 @ 17:17:58
Postat av: Anna-Lena

Trevligt! (förutom de där me halsont)

2006-07-22 @ 21:13:32
Postat av: eira

Vilka vann?

Postat av: Erik

15 dinosaurier på köksbordet, det var inte illa. Får jag gissa på T-Rex, och att du gett dem en T-bone steak?

2006-07-23 @ 09:47:52
Postat av: Linda

Herregud vad stort köksbord du har om det rymms 15 dinosaurier*asg*, vad använder du plastskeden till som du har i väskan??

2006-07-23 @ 16:24:10
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)