Jaha...

"Rose och Maloney" -  vet ej vad det är...
"Allsång på skansen" - Ja ibland, beror på vilka gäster det är...
"De nya Moderaterna" - Nej
Centerpartiet - Nej
Ett leende - Ja
Musik av Händel - Njä...
Musik av Bach - Ja, finns en som jag gillar!
Musik av Guns'n Roses - Ja
Musik av Hammerfall - Ja, dom är BÄST!
Sharon Stone - Ser inte den typen av filmer
Korv Stroganoff - Absolut inte
Laxlasagne - Har aldrig ätit...
Kyckling - Ja
Soft airgun - skytte - Ja
Soffprogram - Nej
Trevliga blondiner - Ja även brunetter...
Snart 40? - Mjäää, låt oss säga snart 50...
Chokladbollar - Ja
Kladdkaka - Supergott!
Äta gädda - Nej, bläää
Ugnspannkaka och bacon - Ja
Fransk fotboll - Nej
Damfotboll Nej
Umeå IK - Nej
Busa med sönerna - Ja med en av dom i af...dom andra är så stora så dom vill inte busa med mamsen...
Jobb - Är mellan två jobb nu...
Göra bort mig - Det gör ajg aldrig...eller...?
Tårta - Ja
Engelsk press - Nej, men däremot engelsk konfekt...
mm, mm - Ja om man lägger till ett extra m så det blir mmm som i marabou...

Jag har kopierat den häringa listan från min bror.
Annars inget nytt under solen, JO föresten! Janne var i går och köpte en ny kyl!!! Men vad vi har gått och tittat i den halva natten... bara för att se hur himla fin den är...och rymlig...och ölen är så kalla, och mjölken...
Våran gamla har hållt jättebra ändå för den är från -72 och vi fick den begagnad för några år sen av ett par vänner när våran dåvarande suckat...
var med ungarna och badade på Mattis strand i går mitt under regnet, och där träffade jag Majsan med barn!
Jag ska nån gång berätta en liten historia om en god vän som senare i livet inte visste att vi var goda vänner mer eftersom han vart gömd i garderoben...naturligtvis spelade inte garderoben nån roll! Vänner är alltid vänner!!!
Ha en bra dag kära bloggisar! Nu ska jag ta min första tarmrensningsdrink!!! Blev inspirerad av Annika!!!
Godmorgon Cessi!!! Har du sovit gott?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh - har ni tänkt stanna inne hela veckan!!?? Eller ska ni fylla dasset på stranden :( YAK! Hur var d förresten? Raket****!?

Postat av: kajsa

Jag har inte hunnit ta det ännu, men Annika sa att det inte var så farligt...

2006-07-11 @ 08:15:58
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: häxan1

Jag BEHÖVER INTE tarmrensningsdrink, HÄR RENSAS ÄNDÅ, D

2006-07-11 @ 08:29:11
Postat av: Malin

Åh fyyy! DÅ kommer du att tillbringa veckan på toa då... Måste komma å kika på kylen nån dag :)

2006-07-11 @ 09:00:22
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Nina

"Rensa" på du, Hoppas att du inte blir helt fast bredvid nån toa. Men å andra sidan får du då tillbringa tid hemma.

Bra att ölen hålls kalla i nya kylen, det är gott med en kall pilsner ibland när vdet är så varmt som det är nu!!! (I Ö-tå Är det då hett igen....)

2006-07-11 @ 10:46:42
Postat av: Majsan

Kul å träffas igår, ungarna tyckte det oxå.

2006-07-11 @ 10:52:30
Postat av: Cessi

Mittemellan...tog en sleeping pill för jag kände mig mörkrädd....
Tack för bilderna , väldigt trevligt kylskåp!

2006-07-11 @ 11:38:41
Postat av: Anna-Lena

Du måste skriva om hur tarmrensnings kuren fungerade när du är klar med den..;)Funderar på prova den ja me..:)

2006-07-11 @ 16:23:49
Postat av: Mamma

Det som passar bäst på Eriks och din lista är nog göra bort mig. Den kan tiofaldigas.

2006-07-11 @ 17:50:49
Postat av: Linda

Tarmrensning,hmmm!!

2006-07-11 @ 18:06:24
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Hoppas rensningen fungerar:-D

2006-07-11 @ 19:18:08
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Erik

Roligt att läsa din lista. Ett tips "Rose och Maloney" går på Måndagar. Det är en engelsk deckarserie, R och M jobbar tillsammans, hon är slarvig och han är i det närmaste pedant, samspelet mellan dem är verkligen roligt att se. Rekommenderas.

2006-07-11 @ 19:29:39

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)