Jaaaaaaaaaaaaa Hej!

I går fick jag mkt gjort!  ALLA kläderna är vikta!!!  Har städat överallt utom i Pontus rum, men det gör vi i dag.
Skall åxå tvinga ut mina barn och hjälpa till att sanera lite på gården...suck...!!!!
Det ser ut som en soptipp!!!
I går var det första gången på över ett år som jag satt och hade det bra!!! Med ett olöst korsord och en kaffekopp och ett nystädat hus!!! Det kanske blir mitt bästa semesterminne...
I dag åker vi förståss in till stan och kollar på invigningen av lekparken och äter gratis glass...
Hälsade på hos Joannah och Peter i går och träffade Ditte och Micke med barn, det var trevligt och roligt!
var även in en sväng till Emma och NIcke och kollade in det bautastora terrariumet som dom börjat montera upp, det kommer att bli jättefint!
Jag hade så svårt att somna i går kväll, sist jag kollade på klockan var den halv tre...ibland börjar tankarna att fara hit och dit och är det så svårt att slappna av...tur att det inte händer så ofta!
Det duggar lite utomhus men det struntar jag i...vi ska ut och städa gården i dag!!!!
Nu ska jag ta menj en påtår och läsa lite i boken(Mordet på Harriet Krohn - Karin Fossum)
Ha en bra dag bloggisar!
Micke M ! Ring mej snart!
Cessi! Du med!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Va du är flitig och får en massa gjort! Skicka över lite energi hit oxå..:D

2006-07-13 @ 10:22:01
Postat av: eira

Kul o ses idag! Och vilken tur att man törs gå barfota nere på lekparken - trots de där m gammalt gummi....*flin*

Postat av: Linda

regnar idag oxå!! Vad du var duktig igår*ler*

2006-07-13 @ 12:38:08
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

vad duktig du varit!! kul att ses idag -hann aldrig prata så mycket men ändå...

2006-07-13 @ 12:39:44
Postat av: Anki

Visst är det väl skönt att sitta o hela huset känns perfekt???Men hur länge, en kvart brukar det va hos oss:-)
Synd att det inte händer mer än 1-2 ggr/år.

2006-07-13 @ 14:37:12
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Majsan

Nog är du duktig och modig!
För att få ut ungarna när det regnar så måste man muta dom med någe.....

2006-07-13 @ 17:25:31
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: häxan1

Såg, att Lillan, svängde till Erat håll, sätt Henne å STÄDA GÅRDEN:-()

2006-07-13 @ 20:12:40
Postat av: Nina

Nystädat hus mmmmm...hoppas du njöt/njuter av det!

2006-07-14 @ 07:37:14

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)