Hmmm...

Vi kom på fjärde plats i stadskampen!!! Men vi hade roligt och vi var det enda laget som var fulltaliga!!! Kläm på den ni!
Vann gjorde företagarna, tvåa kom centrumlaget, trea blev kustlaget, vi fyra och politikerlaget femma.
Kul med "vanliga" politiker, inga kostymnissar så lång ögat nådde!
Efet vår ärorika insats i kampen for vi hem och gjorde middag! Efter det var alla låga, en del av fredagens fest och andra efter en dag med feber och halsont...
Sen kom Benka och Marie med barnen och "då vi känna roligt börja komma" Under kvällen lopp drack jag och Marie och grannen ett glas rött vin....det räckte HELA kvällen!!!
Vi hade jättetrevligt!
Janne och Benka for ner till Mattis strand och badade med barnen och spelade lite vollyboll.
Senare på kvällen blev det korvgrillning...mums!
Kasper slocknade i soffan och de andra satt och kolla på Scoobi doo!
Vaknade vid kvart i tre av ett otroligt liv och leverne utomhus...drack ett glas saft och somnade om igen...
Pontus och Markus brände soppa och åkte runt byn halva kvällen men då fick dom se polisen i farten så Pontus som inte riktigt ännu är 15 år fick ta till en flyktväg... men hem kom dom i allafall!
Just nu har jag gjort steg ett till att få upp mina ungar...ska till Pello...dom ligger kvar och väntar in steg två...för steg tre vill dom inte veta av...hahaha...
Det ser ut att bli en kanon dag i dag! Har legat ute och pressat lite men jag lessnade ganska fort...gick in och fyllde disk och tvättmaskinen i stället!
Nåväl, ser med spänning fram emot Annika och Ankis festsminkningar och kläder...
Ha en trevlig dag bloggisar!
Föresten så har Elli lånat min Khao lak bok så den som vill låna får höra med henne!
Erik! Vilken väg tar ni till Pello? Kommer ni förbi oss?

Kommentarer
Postat av: elli

Ska lägga utbilder från gårdagens tävlingar MEN hur gör man om man vill ha många bilder på samma inläg???

Postat av: Erik

I bästa fall far vi på Fredag. Det beror lite på vilken väg vi tar förstås. Om vi vill fara till Jala tar vi vägen via er sedan, men det beror på som sagt. Är inte så mycket för att planera alltför tidigt. Vilka tider har Jala öppet?

2006-07-23 @ 14:29:25
Postat av: Lotta

måste juh berömma våran fenomenala lagledare från igår.. :)

2006-07-23 @ 16:27:16
Postat av: Anna-Lena

Idag har de varit riktigt toppen väder ute! (tills e.m -då har de åskat här)

2006-07-23 @ 19:52:28
Postat av: Annika

Synd att jag missade stadskampen....hade varit roligt att se o heja!!!

2006-07-23 @ 20:14:08
Postat av: häxan1

Visste INTE ens, att det GICK, nån STADSKAMPEN, nå, hörde allafall, efterår, att Annas lag, VANN HADDE, det var ju HUVUDSAKEN:-)

2006-07-24 @ 07:31:30
Postat av: Sussi

Boken var verkligen bra, man lär sig uppskatta allt man har - ÄNNU MER!! Men jag tyckte att han hade liiiite bråttom med att skaffa ny familj... Jag skulle då ALDRIG kunna börja om från början!

2006-07-24 @ 14:55:05
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Tack för i går ! vi får ta lite vin nästa gång när jag besöker "playan"

2006-07-25 @ 09:37:08
URL: http://catharina63.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)