Viktväktarna

Har bestämt mej för att prova viktväktarna igen! Jag har lyckats gå ner 20kilo med dom och jag tror att det är det bästa för mej! Ska kolla med Vivi när dom börjar igen, klart det kostar pengar men just nu känns det som min enda chans... min karaktär är skitdålig och betalar jag för nåt så blir det liksom en utmaning och jag vill verkligen gå ner till sommaren.
Var på dambad i går och simmade 1000meter, men jesstanes vad benen var vingliga när jag klev upp från bassängen...
När jag kom hem åt jag gröt och en macka, hade en klump i magen när jag lade mej...av gröt alltså...
I dag ska vi till tandläkaren med Kasper, måste ringa innan och säga att vi nöjer oss med en tandsborstning och bananlack...han hade ont imagen i går av orolighet, tänkte att vi nog får lov att ta det lite´lungt med han! Pontus ska åxå klippa håret lite hos frissan, jag kan inte klippa som han vill och det känns säkrare att frissan får ta smällen för ev felklippning...
Köttfärsklimpen i mikron blev bra, köttfärssås blev det och Kasper åt till han fick göra ett litet break och gå på toan och efter det besöket åt han upp nästan allt som var kvar på tallriken...nästan mer än vad jag åt...
Nu känner jag att gårdagens gröt vill ut så jag säger bara det att : Ha en bra dag bloggisar!

Kommentarer
Postat av: elli

Jag tycker att du ska äta som vanligt men röra dej mera. Viktväktarna ätr det inte slöseri med penningar? Fast föresten, det gick ju bra sist. Men det hänger inte på det utan det hänger på din egen diciplin!!!!

2006-01-03 @ 08:44:36
Postat av: Diana

Hejsan!

Är själv i full gång med viktväktarna (nyårlöfte) och jag tycker att det funkar skitbra! VV gå rju som ut på att äta nyttigare, så det är ett jättebra sätt att få hjälp tillsammans mot målet och att ändra sina matvanor till det bättre. Jag tycker att det är värt pengarna helt klart! Nu har vi ingen kurs här omkring, den har lagt ner. Den låg 8mil bort och nu är det 16 enkel till närmsta,så då kör jag själv. Kul att få läsa om andra som kämpar på!

Lycka till // Diana.

Postat av: Annika

Jag ska försöka med att sluta med godsaker och röra på mig mer. Har även beslutat att försöka sluta äta falukorv. Vår familj lever nästan bara på korv!

2006-01-03 @ 09:52:16
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: häxan1

Spara pengarna, vi går istället, eller hur?UTE!
In med mindre, ut, desto mera!

2006-01-03 @ 14:05:24

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)