uksi porro

uksi porro

Kolla in vilken tjusig ren i Pello! Det är min lillasyster som har tagit kortet hos mamma och pappa.
Mamma är livrädd för renar och jag kommer ihåg att när jag var liten och vi skulle på utflykt i skogen för att plocka bär eller bara vara så kollade mamma in det bästa trädet att klättra i om det skulle komma en ren...
Nu håller mamma på att träna sej i sin renfobi så hon har faktiskt varit ganska nära en ren och det är strongt gjort av henne eftersom jag själv gallskriker så fort jag ser en spindel...

Kommentarer
Postat av: Erik

Känner igen omgivningarna. Johan högläste för mig medan jag tittade på bilden.

2006-01-12 @ 19:29:08
Postat av: Bettan

Vilken härlig vinterbild! Du är en duktig fotograf, du Kajsa!

2006-12-04 @ 20:42:50
Postat av: Bettan

Oj, såg att det inte var du som hade fotat, men du är duktig ändå, det har jag ju sett på andra bilder.

2006-12-04 @ 20:43:37

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)