Tjejhockey

I dag har jag och Annika och Wille vart till Vuono på tjejhockey! Det var så roligt att se att Bambi lever...
sen får ni tolka det hur ni vill kära bloggisar... Vi hade i alla fall väldigt kul och dom var jätteduktiga att spela och åka skridskor. Själv är jag som en stolpe på svajig is när jag har skrilloran på fötterna, måste kanske börja träna lite så vi kan bjuda Vuonobrudarna på match...vi måste träna mycket...mycket...ska prata med Annika om det!
När vi skulle fara hem så undrade Wille om han och Annika skulle städa när dom kom hem för han hade ju faktiskt en burk som han skulle panta och det är ju bara femtioöre...
Vi var även in till matchhjälten på kaffe och päron, vem det var får ni åxå lista ut själva!!!
Jag har tagit mej ett varmt bad och därefter pratat med en gammal kompis som inget hade och göra på jobbet för stunden, han sa att jag var på sista platsen på listan...hm...
Min lillasyster är hos Elli och späker sej...jag tycker hon borde komma hem för klockan är mycket och hon är ju ändå lillasyster!
Vi har köpt en tvättmaskin som låter nästan ingenting, vi fick dubbelkolla så att den inte var trasig...
Så nu kommer mina högar av smutstvätt att stadigt minska!
Nu ska jag gå och ta mej ett glas rött vin och läsa en bok, kanske även en mandarin.
Ha en bra kväll och natt kära bloggisar så hörs vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad hette boken, "Citroner gula"?

2006-01-14 @ 20:44:46
Postat av: Anki

Skål! Jag har tagit mig en whisky...
Måste ju fira segern eller var det förlusten?
Bäst ni börjar träna så tar vi en match sen nångång.
Varför inte en systramatch då är vi ju alla i samma lag och ingen kan förlora. Behövs inga målvakter och alla kan ha egen puck....

Postat av: elli

Ankis förslag var ju jättebra!!!!!
Ja syrran sitter här och vi har jättemysigt.

2006-01-14 @ 21:11:23
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: storasyster

Erik! Boken hette "flickan med majblommorna" det är en kriminalroman och den var jättebra.

2006-01-14 @ 23:02:46
Postat av: aegnes

jag har åxå läst den , tycker samma. har även små citroner gula.... och en hel massa till. har ett halvt bibliotek hemma

2006-01-15 @ 11:11:11
Postat av: Majsan

Har lite smått och gott till dina trollungar(de små) om du vill ha?

2006-01-15 @ 11:22:25
Postat av: storasyster

Majsan! Självklart

2006-01-15 @ 11:31:45

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)