Svart på vitt

Jag hade gått ner 2kilo!!!!!
Gissa om det känns härligt?! Jag firade med en torr semla...men jag hade spart points till nåt gott idag och den var faktiskt lika god som den var torr...
Kollade på idrottsgalan i går och blev själaglad när Tony Rickardsson tog hem två priser, har väntat på det länge för har man tagit 6 vm guld så ska man få pris tycker jag!
Min älskade syster åkte tillbaks till Gbg i dag och det känns tomt och tråkigt, Pontus frpgade vars ho´n var för han visste inte att hon åkt. Har åxå besökt magnesylverkstan i dag och blev sjukskriven t om den 12 februari halvtid. Jag hoppas att allt löser sej innan dess.
Tror att jag ska börja ta lite moves på vägen i morgon, kan vara nyttigt att röra på sej nu och spännande att se om det blir fin effekt nästa tisdag...
Har inte hunnit kolla era bloggar i kväll för jag har tittat på örnen och och nu är jag trött men jag lovade ju en rapport om kvällens vikt!
Godnatt kära bloggisar så hörs vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: eira

Åh grattis grattis!! Duktigt jobbat!!!

2006-01-17 @ 22:24:25
Postat av: aegnes

kan inte annat än gratulera (och vara lite, lite avundsjuk=)

2006-01-18 @ 06:37:53
Postat av: Annika

Åh, vad du är duktig!!!!

Postat av: häxan1

stort GRATTIs, blir riktigt AVENSJUK!
Men,men, det är bara göra det SJÄLV, då behöver man inte vara avis!

2006-01-18 @ 09:49:03
Postat av: elli

Älskade syster! Du är så jätteduktig. Herregud vad jag önskar att jag åxå hade sån diciplin. Men jag VET att när vi går mot ljusare tider så går det bättre för mej. Åtminstone så vill jag tro det.

2006-01-18 @ 18:32:57
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Erik

Håller med dig om Tony Rickardsson. Roligt att det går bra för dig för övrigt.

2006-01-18 @ 19:42:54
Postat av: majsan

Vad roligt att du gått ner, fast det visste jag ju att du kunde....

2006-01-19 @ 11:43:35

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)