Onsdagmorgon

Jag har gått ner 1,2...bra va!? Vi var två med detta resultat!
Jag hann inte skriva i går kväll eftersom datorn var upptagen hela kvällen och när den blev ledig så började Örnen på tv, och ville jag inte missa...
I dag har jag ätit mackor med mildost, skinka och mandarinklyftor samt en kopp kaffe, är så mätt så det känns som att jag tryckt i mej en gourmetmiddag!
Ska i dag på EVK på Marielundsskolan klockan halv tio sen har jag fri tid tills klockan är halv ett för då ska jag jobba med Majsan på Frillo.
Tänkte ev börja med mina promenader i dag men glömde hämta min mp3 spelare hos Joannah...jag kan inte tänka mej nåt tråkigare än att gå utan musik.
Kasper är förkyld nu och jag hoppas att det blir bättre eller går över till helgen eftersom vi ska till Umeå på lördag.
I går när jag kom hem från vv åt jag middag bestående av korv, ost och gurka. Firade min viktnedgång med ostbågar för 6points... Vaknade i morse och insåg att mina surt sparade points(10) har fryst inne eftersom vi börjar en ny vecka i dag...men jag orkade helt enkelt inte trycka i mej mer i går kväll!
Min tvättstuga börjar se normal ut, kan tvätta och torka nästan 2 tvättar om dan och det är jättebra!
Annika! Påminn mej att du ska se hur högarna krymt när du kommer nästa gång! Hon är en av få som sett högarna...
Nu ska jag försöka göra nåt nyttigt innan det är dags att åka, t yp börja läsa en bok...
Ha en bra dag kära bloggisar för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte börja promma med mig på kvällarna? Om du har möjlighet? Så kan vi mötas på kyrkoholmen.

Postat av: häxan1

Grattis, grattis, ät inte opp Dig nu!
Har åxå, tjuv vägt mig, ner från igår 4 hekto, vi får se, vad den visar på nästa vecka, ska INTE mera tjuv väga mig. Men risken är ju stor, att jag går upp, vi har ju DEN STORA KALASET PÅ LÖRDAG!

2006-01-25 @ 10:07:19
Postat av: eira

Wow!!! Bra gjort du!! jag bara jobbar o jobbar o jobbar...*suck* och blir bredare o bredare....*dubbel-suck*

2006-01-25 @ 13:59:56
Postat av: aegnes

vet ni om att kajsa far med osanning?! hon har inte alls jobbat på fritids med majsan! hon har jobbat där med MIG!!!!!.

2006-01-25 @ 20:41:15
Postat av: Anki

Grattis.... Snart har du väl nåt ditt mål?

2006-01-25 @ 20:44:51
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Usch vad du är duktig med dina points. Igår var jag tvungen och slösa points på salta pinnar, var fruktansvärt sugen på allt möjligt. Den lille elaka satt på min axel och sa: ÄT VAD DU VILL!!!!!

2006-01-26 @ 09:51:29
URL: http://annkicka.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)